مجامع سالیانه بلوکهای B4 و A2 برگزار شدند

مجامع سالیانه بلوکهای B4  و A2 برگزار شدند

روز گذشته (جمعه) مجمع انتخاباتی دو بلوک فاز 1 در شهرک اکباتان برگزار شد.  

سرآبادانی بالاترین رأی را آورد

سالن آمفی تئاتر سرای محله شهرک اکباتان روز گذشته میزبان مجمع سالیانه بلوک B4 بود که در آن علاوه بر مسائل مالی و اجرایی سالیانه، انتخاب هیئت مدیره دو ساله بلوک نیز در دستور کار قرار گرفته بود. در این مجمع نزدیک در حدود 130 نفر از ساکنین یا نمایندگان آنها شرکت داشتند که در نهایت پس از تصویب تراز مالی سال گذشته و همچنین بودجه سال آتی، غلامرضا سرآبادانی با کسب 93 رأی بالاترین رأی را در میان اعضای هیئت مدیره به دست آورد. در میان انتخاب شدگان نام اعضای سابق هیئت مدیره بلوک نیز مشاهده می شود.   

در این مجمع همچنین افزایش 15 درصدی شارژ ماهیانه ساکنین تصویب شده است.

گفتنی است غلامرضا سرآبادانی عضو فعلی شورایاری و امناء شهرک اکباتان است که پیش از تجربه مدیر عاملی بلوک B4 را نیز از سرگذرانده است. وی سال گذشته به علت پذیرفتن پست معاونت عملیات یکی از ایرلاین های بین المللی در ایران از سمت مدیر عاملی بلوک استعفا داد.

رئیس هیئت مدیره قهر کرد، بودجه و تراز تصویب نشد

همچنین مجمع سالیانه بلوک A2 نیز در یکی از مدارس فاز 1 شهرک اکباتان برگزار شد که مهمترین تصمیمات این جلسه تصویب تراز مالی سال گذشته و همچنین بودجه سال آینده قملداد می شد که هیچکدام از آنها به تصویب اعضای مجمع نرسید.

در این خصوص شایان ذکر است در اواسط جلسه ربابه طایفه تبریزی در مقام رئیس هیئت مدیره جلسه را به علامت ناراحتی ترک کرد. گفته می شود وی در این جلسه استعفای خود را به علت ناراحتی از مسائل مطرح شده تقدیم اعضای مجمع نموده که البته باید منتظر تأیید یا تکذیب این مطلب طی روزهای آینده بود.  

بنا بر اعلام حاضرین در مجمع دیروز A2 خزانه دار و حسابدار بلوک نیز حاضر نبوده اند که در کنار عدم تصویب بودجه و تراز مالی سال گذشته بلوک از نکات قابل تأمل این نشست به حساب می آید.

احتمالا طی روزهای آینده فعل و انفعالات جدیدی در عرصه مدیریت و تصمیم گیری این بلوک رخ خواهد داد.

منتشر شده در شنبه 26 تير 1395       کد خبر : 4463
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح