تورم 100% قبوض آب شهرک را چه کسی پاسخگو است؟

تورم 100% قبوض آب شهرک را چه کسی پاسخگو است؟

طی ماههای گذشته قبوض آب بلوکهای شهرک اکباتان با درصد افزایش وحشتناکی روبرو شده است که با هیچ منطق و استدلالی نمی توان آن را توجیه نمود.

شواهد موجود در این زمینه حاکی از آن است که در ماههای گذشته 4 آیتم جدید به صورت کاملا بی سر و صدا به سرفصلهای موجود در قبوض آب مصرفی اکباتانی ها اضافه شده که همین امر موجبات تورم مورد اشاره را فراهم آورده است. این چهار آیتم عبارتند از «دفع فاضلاب»، «آبونمان فاضلاب»، «سهم آبفای روستایی»، و «تبصره» که تا کنون هیچ مقام مسوولی توضیح مشخصی در خصوص آنها اشاره نکرده است.  

نکته اساسی در چهار بخش اضافه شده این است که شبکه دفع فاضلاب سالها پیش از این در شهرک اکباتان در قالب احداث تصفیه خانه اجرا شده و در زمان فعلی همین تصفیه خانه موجود کمک حال مسئله فاضلاب در محله بیمه و شهرک آپادانا محسوب می شود.

با در نظر گرفتن مطالب فوق علی القاعده ساکنین اکباتان نباید هزینه های اینچنینی را متقبل شوند اما در حال حاضر دفع و همینطور آبونمان فاضلاب سوال بزرگ قبوض آب به شمار می آید؟؟

همچنین تکلیف بحث آبفای روستایی و تبصره نیز نامشخص است و جا دارد هیئت مدیره مرکزی شهرک و همچنین شورایاری اکباتان به عنوان نمایندگان محلی مردم پیگیر این موارد باشند.

آب مایه حیات است و بی شک این بهترین تعریفی است که می توان از این نعمت خدادای بر زبان جاری ساخت اما متأسفانه همین مایه حیات طی ماههای گذشته مشکلات بسیاری را برای مدیران و تصمیم گیرندگان اکباتانی به همراه داشته است. از قبوض نجومی حق النظاره چاههای آب در بلوکها که تا این لحظه نیز مشکل مذکور به طور کامل حل نشده و حالا که مصارف خانگی با تورم 100 درصدی مواجه شده است، همه و همه موید این مسئله است که برای حل و فصل مشکلات موجود باید اهتمام بیشتر مدیران محلی به کار گرفته شود تا ضرر این دست تصمیم گیری های ناگهانی را مردم متقبل نشوند.  

قبوض آب در شهرک اکباتان توسط شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 تهران صادر می شود.

منتشر شده در دوشنبه 28 تير 1395       کد خبر : 4477
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح