پتانسیل نمایندگان مجلس در مشکل قبوض آب اکباتان

پتانسیل نمایندگان مجلس در مشکل قبوض آب اکباتان

تنها ساعاتی پس از درج مطلبی با عنوان «تورم 100% قبوض آب شهرک را چه کسی پاسخگو است؟» ابوالقاسم میر حیدری مدیر عامل بلوک A3 طی تماسی توضیحاتی را ارائه نمود.

میرحیدری که در حال حاضر به عنوان دبیر شورای مدیران اجرایی فاز 1 و 3 نیز فعالیت می کند در تکمیل مطلب درج شده گفت: خود بنده اولین بار این مسئله را به دوستان رسانه ای اکباتان ارجاع دادم چون معقتدم رسانه می تواند به عنوان یک اهرم قدرتمند در جهت تحقق مطالبات مردمی ایفای نقش نماید.  

حالا هم در تکمیل مطالب ارائه شده به ساکنین این اطمینان را خواهم داد که تمام راهکاری موجود را برای احقاق حقوق ساکنین شهرک اکباتان به کار خواهیم بست و به امید خدا در تلاش هستیم تا با هماهنگی هیئت مدیره مرکزی این مسئله را به نتیجه مناسب برسانیم.

مدیر عامل بلوک A3 در توضیح بیشتر راهکارهای موجود برای مقابله با این مشکل افزود: یکی از مهمترین راهکارهای موجود دعوت و استفاده از پتانسیل وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی است تا به این وسیله بتوانیم صدای خود را به گوش مسوولین مربوطه برسانیم و از روندی که متأسفانه برخی نهادهای دولتی و عمومی در مواجه با شهرک اکباتان در پیش گرفته اند جلوگیری کنیم.

میرحیدری همچنین در خصوص چرایی عدم پیگیری قاطعانه مشکلات مربوط به مباحث «آب» بلوکها خاطر نشان ساخت: مسائل و مشکلات بلوکها با جدیت تمام پیگیری می شوند و در این راه اتفاقا حمایت های مثبت هیئت مدیره مرکزی نیز پشت سر ما است اما واقعیت این است که مدیران و تصمیم گیرندگان بلوکها با مشکلات متعددی دست به گریبان هستند و همیشه طیف متنوعی ار موارد و مسائل برای رسیدگی وجود دارند که هر کدام انرژی قابل توجهی را از عوامل اجرایی می گیرد که همین مسئله سرعت پیشبرد کار را کند می کند. اما با تمام این اوصاف ذره ای کوتاهی در جلوگیری از زیادی خواهی ها نخواهیم داشت و منافع مردم مردم اکباتان در اولویت اصلی برنامه های ما قرار دارد.    

 

مطلب مرتبط: تورم 100% قبوض آب شهرک را چه کسی پاسخگو است؟

منتشر شده در دوشنبه 28 تير 1395       کد خبر : 4484
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح