دستگیری سارق آرایشگاه زنانه در بازگشت به اکباتان

دستگیری سارق آرایشگاه زنانه در بازگشت به اکباتان

سرگرد علیرضا شعبانپور ریاست کلانتری 135 آزادی مهمترین اقدامات مجموعه تحت فرماندهی خود را طی روزهای گذشته اعلام نمود.

سارقی که پس از سالها به اکباتان بازگشت

چندی پیش یک آرایشگاه زنانه در فاز 2 شهرک اکباتان مورد سرقت واقع شد که پس از بررسی های به عمل آمده میزان خسارت ناشی از حجم اقلام سرقتی در حدود 6 میلیون تومان برآورد گردید. بنا بر اعلام ریاست کلانتری 135 آزادی بعد از حدود یک ماه و نیم، شناسایی سارق مورد نظر در یکی از خیابان های اکباتان توسط عوامل تجسس کلانتری صورت می گیرد و پس از آن با انجام تعقیب و مراقبت های لازم محل اختفای وی مشخص و فرد مذکور دستگیر می شود.   

بعد از دستگیری مشخص می شود که فرد سارق که در حدود 23 سال سن دارد در گذشته ساکن شهرک اکباتان بوده که به همراه خانواده سالها پیش از این محدوده نقل مکان کرده است. اما بعد از سالها خود وی با دوستان اکباتانی اش ارتباط برقرار کرده و پس از آن برنامه این سرقت طرح ریزی شده است.

سارق ماشین یک ساعت بعد از تحویل عکسها دستگیر شد

همچنین سرگرد شعبانپور توضیحاتی را در خصوص دستگیری سارقی که در حوالی بلوکهای شهرک اکباتان اقدام به سرقت خودرو و لوزام جانبی آن نموده است، بیان نمود.

بنا بر اعلام رئیس کلانتری 135: در روزهای گذشته گزارش یک فقره سرقت لوازم خودرو از خیابان فرعی مشترک مابین A3 و B1 به همراه عکسهایی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده بود در اختیار پرسنل کلانتری قرار گرفت که با بررسی های صورت گرفته تنها در یک ساعت و نیم پس از تحویل عکسها سارق در خیابان ستارخان دستگیر شد.

به گفته شعبانپور دستگیری فرد مورد نظر با حضور همدست وی صورت گرفته است و در همان ابتدا لوازم جانبی 4 خودروی سرقتی اعم از پخش و باند، زاپاس و ...  از سارقین یافت شده است. وی همچنین «رد زنی» سارقین دستگیر شده را بر اساس پلاک خودروی آنها و اشراف کلانتری بر عملکرد افراد سابقه دار برشمرد.

شعبانپور با تأکید مجدد بر نصب دوربین های مدار بسته در اماکن تحت مدیریت بلوکهای اکباتان خواستار همراهی بیشتر مدیران عاملین بلوکها در این خصوص شد.

گفتنی است ابوالقاسم میرحیدری مدیر عامل بلوک A3 ضمن قدردانی از جدیت و تلاشهای عوامل کلانتری 135 آزادی، بالاخص سرگرد شعبانپور و ستوان حصاری به عنوان افسر تجسس این مجموعه، خواستار همراهی بیشتر عوامل کلانتری با مدیران اجرایی بلوکها به منظور بالابردن روز افزون امنیت و آرامش ساکنین شد.

منتشر شده در پنجشنبه 31 تير 1395       کد خبر : 4497
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح