ترانه «خلیج فارس» هر شب اکباتان را به وجد می آورد!!

ترانه «خلیج فارس» هر شب اکباتان را به وجد می آورد!!

از هفته گذشته نمایش کمدی خانوادگی «زن ایرونی تکه» در سالن آمفی تئاتر سرای محله شهرک اکباتان در حال اجراست و البته این نمایش کمدی یک سوپرایز بزرگ برای مخاطبین به همراه دارد.   

«زن ایرونی تکه» که به نویسندگی و کارگردانی حسین میرزاییان و تهیه کنندگی بابک ملکی پس از 3 ماه تمرین آماده اجرا شده است، یک کمدی موزیکال تمام عیار است که بخش عمده ای از مدت زمان 2 ساعته آن را اجرای ترانه های شاد و همچنین خاطره انگیز پر کرده است.

در یکی از مهمترین ترانه های اجرا شده در این نمایش، آهنگ معروف خلیج فارس توسط حسین میرزاییان که اتفاقا از وسعت صدای فوق العاده برخوردار است اجرا می شود. شدت کیفیت ترانه اجرا شده و همینطور حجم صدای خواننده به قدری تأثیر گذار است که معمولا هر شب پس از اجرای آن قطرات اشک را می توان بر روی گونه تعدادی از تماشاچیان مشاهده کرد. در اجرای این اثر خواننده با تأکید خاص و کشیدگی ممتد بر روی کلمه «خلیج فارس» فضایی هیجان انگیز و میهن پرستانه را بوجود می آورد که در کنار خنده های حاصل از موقعیت های کمدی، خاطره یک شب خوش را برای اهالی شهرک اکباتان رقم می زند.  

آنطور که از شنیده ها بر می آید خواننده مذکور همین ترانه را در کشور دبی و در یک اجرای تئاتر اجرا کرده است که همین مسئله مشکلاتی را برای وی بوجود آورده است.

کمدی «زن ایرونی تکه» هر شب از ساعت 8 در سرای محله شهرک اکباتان به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت اطلاع و رزرو بلیط می توانند با شماره تلفن های 44672124 و 09106825010 تماس حاصل نمایند.

«خلیج فارس» یا «خلیج همیشگی فارس»، عنوان ترانه‌ای ملی‌گرایانه در اعتراض به دستبرد در نام تاریخی «خلیج فارس» است. این اثر اولین بار توسط محمود علیقلی در آلبوم فصل ایثار (کامبیز روشن روان) در سال ۱۳۶۰ خوانده شده است. شاعر ترانه خلیج فارس، عادلی حسنی و آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده آن محمد شمس بوده‌است.

منتشر شده در شنبه 2 مرداد 1395       کد خبر : 4501
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح