شوک بزرگ/ ساختمان سرای محله اکباتان فروخته شد

شوک بزرگ/ ساختمان سرای محله اکباتان فروخته شد

در آخرین جلسه امناء شهرک اکباتان در سال نخست فعالیت این مجموعه هوشنگ هموطن دبیر شورایاری و رئیس امناء شهرک اکباتان مطالبی را مطرح کرد که با تعجب بسیاری از حاضرین همراه بود.

لازم به ذکر است دور جدید فعالیت های امناء و شورایاری شهرک اکباتان پس از برگزاری انتخابات دبیر شورایاری که طی روزهای آینده به انجام خواهد رسید، ادامه پیدا خواهد کرد.

ساختمان سرای محله اکباتان فروخته شده است

بدون شک شوک بزرگ جلسه دیشب اعلام فروش ساختمان سرای محله شهرک اکباتان بود که بنا بر اعلام دبیر شورایاری توسط شهرداری منطقه 5 صورت گرفته است. به گفته وی هیچیک از اعضای شورایاری و امناء شهرک اکباتان و حتی دست اندرکاران شهرداری ناحیه 6 از این مسئله خبر نداشته اند.

هموطن در این خصوص خاطر نشان ساخت: طبق اطلاع ما این ساختمان به پیمانکار شهردای منطقه که ساخت و ساز مغازه های دور میدان بسیج را بر عهده داشته است فروخته شده و البته هیچگونه موافقت مکتوب و شفاهی از جانب ما با این مسئله انجام نشده و خود ما هم یک مرتبه متوجه شدیم!

پس از بیان این مسئله عده ای از اعضاء امناء به مخالفت با این مسئله پرداختند و خواستار نامه نگاری و پیگیری های مرتبط با این قضیه شدند. همچنین یکی از اعضاء خواستار پیگیری مسئله از طریق شورای شهر تهران شد. در خلال بحثها از تبدیل این مکان به تالار پذیرایی صحبت شد!! که البته صحت و سقم آن مشخص نیست.

جایگزین ساختمان دارالقرآن مشخص شده

در بخش دیگری از گزارش هوشنگ هموطن به موضوع دارالقرآن شهرک اکباتان اشاره شد. طبق اعلام وی هماهنگی های لازم با شهرداری منطقه و ناحیه صورت گرفته و مکان های جایگزین برای سازه دارالقرآن مشخص شده است. آنطور که از صحبت های هموطن بر می آمد سه نقطه برای جایگزینی ساختمان دارالقرآن مشخص شده که پس از صدور رأی نهایی دیوان عدالت اداری، فرآیند جایگزینی یکی از این مکان ها آغاز خواهد شد. هموطن بار دیگر در خصوص سازه دارالقرآن تأکید کرد که با حضور کارشناسان خبره تأیید شده که این سازه بر روی شبکه فاضلاب شهرک اکباتان قرار گرفته است. خواست یکی از اعضاء برای معرفی مکان های جایگزین با پاسخ منفی دبیر شورایارای مواجه شد.

اعلام رسمی حضور 3 کاندید از جمع 7 نفره شورایاران

همچنین در پایان جلسه دبیر فعلی شورایاری به صورت رسمی اسامی کاندیداهای حضور در پست دبیر شورایاری شهرک اکباتان را اعلام کرد که بر اساس آن هوشنگ هموطن دبیر فعلی، ربابه طایفه تبریزی و سعید رهنما به عنوان کاندید برای احراز پست دبیر شورایاری شهرک اکباتان اعلام آمادگی نموده اند.   

در پایان جلسه سعید رهنما در خصوص اعلام کاندیداتوری خود گفت: اسم بنده به اشتباه در سیستم اتوماسیون اداری ثبت شده است و فردا صبح (یکشنبه) این موضوع را پیگیری خواهم کرد و در صورت صحت این مطلب انصراف مکتوب خود را برای احراز پست دبیر شورایاری در اختیار دوستان قرار خواهم داد. رأی بنده همانطور که قبلا نیز اعلام کرده ام به یکی از دوستان تعلق خواهد داشت.

سعید رهنما پیش از این در صحبت های دوستانه رأی خود را متعلق به هوشنگ هموطن دانسته بود. 

توضیح: امناء محلات مجموعه ای هستند شامل 7 عضو شورایاری که از طرف مردم انتخاب می شوند و 6 نماینده از طرف نهادهای اجتماعی محلی همچون مدارس، مساجد، بسیج و ... که برنامه های فرهنگی و اجتماعی در محدوده محلات را پیگیری می کنند.

منتشر شده در يكشنبه 3 مرداد 1395       کد خبر : 4509
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح