توضیح هیئت مدیره مرکزی در خصوص نامه به شرکت مترو

توضیح هیئت مدیره مرکزی در خصوص نامه به شرکت مترو

هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان طی نامه ای به مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه خواستار تعیین تکلیف پروژه مگامال شده است.

مجید حسیبی در توضیح دلایل نگارش این نامه گفت: قصد و نیت ما طرفداری از هیچیک از طرفین مشکل موجود نیست. از نخستین روزهایی که آقای مهندس اسدی به عنوان شهردار منطقه 5 انتخاب شدند و ما با ایشان جلسه داشتیم، اتمام پروژه مگامال به عنوان یکی از مهمترین خواسته های ما مطرح شد و اتفاقا جناب شهردار نیز قول مساعد دادند. اما متأسفانه تاکنون و به رغم تمام پیگیری های موجود در این زمینه اتفاق خاصی رخ نداده است.

رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در ادامه گفت: ایجاد پارکینگ اتومبیل ها در داخل مجموعه مگامال که سالها پیش از این قول داده شده در کنار فضای سبزی که سالها قرار است برای استفاده ساکنین اکباتان احداث شود مهمترین خواسته هایی است که هیئت مدیره مرکزی به عنوان نماینده بلوکها آن را پیگیری می کند و البته تا به امروز نه تنها پیگیری های ما به نتیجه نرسیده بلکه باقی ماندن حصارهای فلزی کارگاه ساختمانی که در ضلع شمالی مترو همچنان وجود دارد زیبایی های بصری شهرک اکباتان را تحت الشعاع قرار داده است. به همین دلیل طی نامه ای به شرکت مترو خواستار رفع مشکل فیما بین با مگامال و برداشتن شده هزینه های تحمیلی بر دوش ساکنین شهرک اکباتان هستیم.

لازم به ذکر است در نامه هیئت مدیره مرکزی عدم وجود بدهی مورد نظر مجری خط 4 مترو که پیش از این در نامه مترو به مگامال گوشزد شده بود، مجدد مورد استناد قرار گرفته است تا خواسته اصلی که همان بازگشایی و رفع انسداد دسترسی ایستگاه مترو شهرک اکباتان به مجتمع مگامال می باشد، مطرح شود.

مجید حسیبی چندی پیش در توضیحی مکتوب که در واکنش به یکی از خبرها مرتبط منتشر شده بود، رفتارهای شهرداری، شرکت مترو و مجتمع مگامال را در خصوص اتمام پروژه مگامال که در نهایت منجر به راه اندازی پارکینگ و فضای سبز این مجموعه می شود، به «پاسکاری» تشبیه کرده بود که طی سالهای گذشته همچنان در جریان بوده است.

منتشر شده در يكشنبه 3 مرداد 1395       کد خبر : 4516
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح