نویسنده اکباتانی کتابهای خود را به کودکان اهداء کرد

نویسنده اکباتانی کتابهای خود را به کودکان اهداء کرد

نویسنده اکباتانی که در زمینه کتابهای کودکان فعال است بخش قابل توجهی از کتب منتشر شده آخرین اثر خود را که به تازگی به بازار نشر راه یافته است، به کودکان اهداء نمود.

«مملی و ده برزرود» عنوان آخرین اثر اعظم حاج یوسفی در ژانر کودک است که نقاشی های آن را پریسا سماواتیان بر عهده گرفته و در قالب شعر و به گونه ای طنز گونه آموزشهای لازم در مورد حفظ محیط زیست روستاها به کودکان ارائه می شود.

بخش قابل توجهی از تیراژ این کتاب چندی پیش در روستای «برزرود» که همنام کتاب مذکور می باشد و قصه در آن روستا اتفاق می افتد به کودکان اهدا شده است. این روستا از توابع شهرستان نطنز واقع در استان اصفهان می باشد.

چندی پیش در مراسمی که پس از برگزاری جشن پاکسازی روستای نامبرده برگزار شد به کودکان فعال در زمینه پاکسازی محیط زیست روستا کتاب «مملی و ده برزرود» اهداء گردیده است. 

در همین زمینه گفتنی است 3 کتاب دیگر که همگی آنها نیز دارای موضوعاتی مختص کودکان و نوجوان است از همین نویسنده در دست چاپ و انتشار قرار دارد. 

اعظم حاج یوسفی علاوه بر کار نویسندگی سالها است به عنوان مدیر عامل موسسه خیریه موعود ایرانیان که در زمینه خدمات رسانی به کودکان کار و بد سرپرست فعالیت می کند، مشغول است.

نویسنده اکباتانی چندی پیش در اظهار نظری مهمترین دغدغه خود را آینده کودکانی برشمرد که امروز در چارچوب جبر محیط پیرامون خود از امکان ادامه تحصیل و به طور کلی «کودکی کردن» محروم هستند.

منتشر شده در يكشنبه 3 مرداد 1395       کد خبر : 4518
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح