حال درختان شهرک فعلا خوب است

حال درختان شهرک فعلا خوب است

روز گذشته مسوول گیاه پزشکی شهرداری منطقه 5 از نتیجه آخرین بازدید های دوره ای خود از درختان موجود در معابر عمومی شهرک اکباتان سخن گفت.

داود باقی در این خصوص گفت: پس از آخرین بازدید های میدانی صورت گرفته از درختان شهرک اکباتان مشخص شد که حجم آفات موجود در این درختان به نحو قابل تأملی کاهش یافته و به عبارتی وضعیت درختان اکباتان کاملا تحت کنترل می باشد.

مسوول گیاه پزشکی شهرداری همچنین اضافه کرد: اگر بخواهیم مقدار آفاتی که امسال در درختان و درختچه های شهرک اکباتان وجود دارد را با سال گذشته مقایسه کنیم باید بگوییم که امسال وضعیت به مراتب بهتری وجود دارد و خوشبختانه میزان آفات سال گذشته به طور کلی کنترل شده است.

باقی در خصوص همکاری با بلوکها نیز گفت: همکاری ما با بلوکها تنها در قالب مشاوره های گیاه پزشکی است و در نهایت خود بلوکها و کارشناسان فضای سبز آنها مجری نگهداری و مراقبت از درختان هستند.

درختان و درختچه های معابر عمومی شهرک اکباتان به طور متوط هر 3 هفته یکبار از طرف کارشناسان گیاه پزشکی شهرداری منطقه 5 مورد ارزیابی میدانی قرار می گیرند.

طی ماههای گذشته خشک شدن تعدادی از درختان سطح شهرک اکباتان و همچنین بلوکها توجه بسیاری از ساکنین را به خود جلب کرده بود که این امر با واکنش هیئت مدیره مرکزی مواجه شد. هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در آن مقطع علاوه بر فعال سازی مجدد کمیته فضای سبز خود جلسات مشاوره ای را با حضور مدیران عاملین بلوکها برگزار نمود.  

منتشر شده در دوشنبه 4 مرداد 1395       کد خبر : 4522
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح