قرارگاه جهادی غرب فعلا نماینده ای در ناحیه 6 ندارد

قرارگاه جهادی غرب فعلا نماینده ای در ناحیه 6 ندارد

نماینده اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 در روزهای گذشته دیداری با نماینده امام جمعه کن و حومه داشته است.   

در این نشست سید باقر قائم مقامی به عنوان جانشین اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 دیداری با حجت الاسلام و المسلمین اصفهانی، رئیس دفتر امام جمعه کن و حومه داشته و مباحث مرتبط با قرار گاه جهادی امام رضا (ع) در غرب تهران مطرح شده است.

بنا بر اعلام قائم مقامی، در این زمینه مشخص شده است که  امام جمعه کن و حومه در مقام فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در غرب تهران، فعلا مشغول راه اندازی یک «قرارگاه جهادی» (امر به معروف و نهی از منکر) می باشند و در حال حاضر ایشان نماینده ای در این خصوص در ناحیه 6 شهردای منطقه 5 ندارد.   

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین صالح نیا امام جماعت «کن و حومه» را عهده دار می باشند و بنا بر صحبت های مطرح شده در این نشست، تأکید استاد صالح نیا بر جایگزینی امور فرهنگی به جای سیستم تذکر لسانی می باشد.

چندی پیش افرادی خود را به عنوان نماینده فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در غرب تهران معرفی و فعالیت خود را به انجام می رساندند. از سوی دیگر اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 بر «راستی آزمایی» افراد حاضر در شورای فرهنگی ناحیه 6 تأکید کرده بود که حالا این موارد تا حدود زیادی مشخص شده است.

گفتنی است فعالیت فرهنگی حقیقی خانه های «ایثار و جهاد» که زیر مجموعه سرای محلات شهر تهران به حساب می آیند می تواند راهگشای مناسب در بسیاری از معضلات فرهنگی محسوب شود که بی شک شهرک اکباتان و سایر محلات ناحیه 6 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به طور مثال در سرای محله کوی بیمه طبق اعلام سید روح ا... علوی نیا (دبیر شورایاری) تهیه کتاب شهدای این محله که شامل مشخصات، زندگی نامه، وصیت نامه و عکسهای شهیدان این محدوده می باشد، به عنوان یکی از سیاست های کلی خانه ایثار و جهاد این مجموعه تعریف شده است تا در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا برسد.    

منتشر شده در دوشنبه 4 مرداد 1395       کد خبر : 4528
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح