تبلیغات در بلوکها، سیاست درآمد زایی مدیران فاز 1 ؟

تبلیغات در بلوکها، سیاست درآمد زایی مدیران فاز 1 ؟

موضوع نصب تبلیغات محیطی بدون مجوز و همچنین چسباندن بروشور و تراکت در فضاهای متعلق به بلوکها یکی از مشکلات قدیمی شهرک اکباتان به حساب می آید اما اخیرا در اقدامی جالب تعدادی از مدیران بلوکها خود پای تبلیغات تجاری را به داخل بلوکها باز کرده اند.    

در یکی از آخرین نمونه های مشاهد شده همانطور که در تصویر آمده است نصب بنر یک واحد صنفی را بر سردر یکی از ورودی بلوک B3 شاهد هستیم که این مسئله چند ابهام را به وجود می آورد.

نخست: اعطای مجوز نصب این بنر که قطعا بدون داشتن آن امکان نصب ممکن نمی باشد، در حیطه وظائف مدیران اجرایی و هیئت مدیره بلوک می باشد؟

دوم: آیا بهره برداری مالی ناشی از نصب تبلیغات شغلی در بلوکها سیاست درآمدزایی جدید به شمار می رود؟  

و سوم اینکه شورای مدیران اجرایی فاز 1 و 3 که معمولا در موارد اجرایی به دنبال وحدت رویه کاری است، از این قضیه مطلع است یا نه؟

البته پیگیری های لازم از اداره زیبا سازی شهرداری ناحیه 6 در خصوص نصب چنین بنرهایی در بلوکها انجام گرفته است و در کمال تعجب پاسخ داده شده که «خیابانهای فرعی مشترک بین بلوکها در حیطه مسوولیتهای ما طبقه بندی نمی شود» و اینگونه شاید تنها کسانی که بازنده باشند ساکنینی هستند که ذره ذره زیبایی های بصری شهرک سبز خود را از دست خواهند داد.  

واقعیت این است که تبلیغات تجاری یک روند دو سویه است که هم مردم از وجود آنها به سبب رفع نیازهایشان بهره مند می شوند و هم صاحبان مشاغل در ترویج کسب و کارشان موفقیتی حاصل می کنند اما اگر قرار باشد خارج از ضابطه و چارچوب مناسب این مهم انجام پذیرد قطعا شاهد بی نظمی و از هم گسیختگی غیر قابل تصوری خواهیم بود. کما اینکه امروز یکی از بزرگترین مشکلات بلوکها و بازارچه ها نصب تراکت هایی است که بدون جلب نظر صاحبان واقعی اماکن به در و دیوار و به طور کل هر مکانی که فکرش را بکنید، نصب می شوند.

البته در این زمینه هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان نیز با توجه به نقش سخت افزای خود می تواند پاسخگوی ابهامات موجود باشد.

منتشر شده در سه شنبه 5 مرداد 1395       کد خبر : 4533
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح