یک طبقه دیگر به سرای محله بیمه اضافه شد

یک طبقه دیگر به سرای محله بیمه اضافه شد

بر طبق تصمیماتی که روز گذشته اخذ شده است دارالقرآن سرای محله بیمه به محل دیگری منتقل خواهد شد.

در جلسه ای که روز گذشته با حضور مدیران ارشد شهرداری منطقه 5 ، ناحیه 6 و شورایاری کوی بیمه برگزار گردید در نهایت مقرر شد دارالقرآن واقع در طبقه پنجم ساختمان سرای محله بیمه به مکان دیگری منتقل شود.

این تصمیم در پی آن اخذ شده است که ساختمان سابق کتابخانه عمومی محله بیمه که قرار بود به سرای محله بیمه واگذار شود، به صورت ناگهانی به مرکز کارآفرینی شهید شیردل تبدیل شد. پس از این تصمیم سید روح ا... علوی نیا دبیر شورایاری بیمه طی نامه ای از مهندس اسدالهی شهردار ناحیه 6 درخواست الحاق طبقه پنجم ساختمان جدید سرای محله بیمه را به مجموعه سرای محله نمود که روز گذشته با این درخواست موافقت شده است.   

با این تفاسیر مجموعه دارالقرآن واقع در این ساختمان به مکان جدیدی منتقل خواهد شد و از سوی دیگر با پیگیری های شورایاری بیمه امتیاز بزرگی در کارنامه فعالیتی این گروه به ثبت رسیده است. امتیازی که از یک سو به توسعه هر چه بیشتر فعالیت های سرای محله بیمه منجر خواهد شد و از طرف دیگر گردش مالی سرای این مجموعه به شکل قابل توجهی تقویت خواهد شد.

ساختمان جدید سرای محله بیمه واقع در بلوار شهید نفیسی دارای 5 طبقه تکواحدی است که پیش از این 4 طبقه آن در اختیار سرای محله بیمه قرار گرفته بود. سرای محله کوی بیمه پس از انتقال به ساختمان جدید با افزایش 50 درصدی مخاطبان مواجه شده است به نحویکه بسیاری از بلوکهای همجوار در شهرک اکباتان به علت نزدیکی و همچنین تنوع برنامه ها ترجیح می دهند از خدمات «بیمه ای ها» بهره مند شوند.

منتشر شده در چهارشنبه 6 مرداد 1395       کد خبر : 4535
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح