ساکنین A2 خواهان بازگرداندن رئیس هیئت مدیره مرکزی

ساکنین A2 خواهان بازگرداندن رئیس هیئت مدیره مرکزی

پس از استعفای اکثریت اعضای هیئت مدیره بلوک A2 ، ساکنین این بلوک در پی راضی کردن مجید حسیبی رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان برای قبول مسوولیت در هیئت مدیره بلوک هستند.

این تلاشها از آنجایی نشأت می گیرد که پس از قبول استعفای اعضای هیئت مدیره توسط شورای ساکنین بلوک، تعداد زیادی از همسایگان حسیبی برای پذیرفتن این مسئله باب مذاکره را با وی را آغاز کرده اند و در مواردی وی را در معذورات اخلاقی نیز قرار داده اند.

این در حالی است که طبق شنیده ها مجید حسیبی به دلیل بالا بودن سن تاکنون هیچیک از درخواست را نپذیرفته است اما احتمال اینکه افراد مناسب را برای حضور در ترکیب هیئت مدیره A2 به ساکنین معرفی کند وجود دارد که البته در نهایت این ساکنین خواهند بود که باید به این افراد رأی دهند.    

مجید حسیبی ایده پرداز اولیه هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان می باشد که طی بیش از سی سال گذشته نیز با انتخاب روسای هیئت مدیره بلوکها مسوولیت اصلی اداره این مجموعه را عهده دار می باشد. همچنین وی سابقه 6 دوره حضور در هیئت مدیره بلوک A2 را نیز دارا می باشد که به نوعی می توان او را از افراد مهم در شکل گیری اساسی سر و شکل این بلوک قلمداد نمود.   

جمعی از اعضای هیئت مدیره بلوک A2 به ریاست ربابه طایفه تبریزی طی روزهای گذشته و در حالیکه تنها یکسال از حضور آنها در جمع هیئت مدیره این بلوک گذشته بود، با فشار انتقادات ساکنین مجبور به استعفا شدند.   

بی شک تجربیات حدودا چهار دهه مدیریت محلی در شهرک اکباتان که دامنه ارتباطی گسترده ای را برای مجید حسیبی فراهم آورده است یکی از مهمترین دلایلی است که انگیزه ساکنین را برای حضور حسیبی قوت می بخشد. از سوی دگیر انضباط مالی مجموعه تحت مدیریت وی یعنی هیئت مدیره مرکزی نیز در تمام سی سال گذشته برگ برنده حسیبی به شمار رفته است که این مسئله نیز بر ترغیب همسایگان مبنی بر حضور او می افزاید. با این اوصاف باید منتظور ماند و دید که در نهایت داستان هیئت مدیره A2 چه سرانجامی پیدا می کند؟   

منتشر شده در چهارشنبه 6 مرداد 1395       کد خبر : 4539
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح