خدمات درمانی، گام بلند شورای مدیران اجرایی اکباتان

خدمات درمانی، گام بلند شورای مدیران اجرایی اکباتان

چند هفته ای است که بحث تست رایگان چشم پزشکی برای اهالی شهرک اکباتان توسط یکی از مراکز درمانی در محدوده کوی بیمه مطرح و به حالت اجرا رسیده است.

این مهم با تلاش شورای مدیران اجرایی فاز 1 و 3 تحقق پیدا کرده و پس از برنامه تست قند خون رایگان، گامی مهم از طرف مدیران اجرایی بلوکها برای توجه بیشتر به مقوله سلامتی ساکنین محسوب می شود.

در این خصوص و طبق اعلام ابوالقاسم میر حیدری دبیر شورای مدیران اجرایی فاز 1 و 3 ساکنین فاز 1 و 3 و تعدادی از بلوکهای فاز 2 می توانند با مراجعه به دفاتر اجرایی بلوک خود از فرصت آزمایش چشم پزشکی رایگان و همچنین تخفیف در معالجات درمانی این حوزه بهره مند شوند.

به گفته میرحیدری تلاش مدیران اجرایی در همین نقطه متوقف نخواهد شد و باب مذاکره با سایر مراکز درمانی اکباتان هم گشوده خواهد شد تا اهالی بتوانند با تخفیف مناسب از خدمات درمانی این واحدها استفاده کنند.

وی همچنین گفت: بحث تخفیفات بیمارستان صارم برای ساکنین اکباتان هم که تا چندی پیش موضوع مذاکرات هیئت مدیره مرکزی با مدیران این بیمارستان بود در حال حاضر مجدد در دستور کار ما قرار گرفته و بنا داریم با پیگیری این مسئله خبرهای خوبی را به اطلاع همسایگان خود برسانیم.

تست چشم پزشکی رایگان توسط مرکز تخصصی سلامت غرب واقع در بیمه چهارم به انجام می رسد و افراد متقاضی می توانند به دفتر اجرایی بلوک خود مراجعه نمایند.     

منتشر شده در دوشنبه 11 مرداد 1395       کد خبر : 4562
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح