مدیران بلوکها به دنبال درآمد زایی از تبلیغات نیستند

مدیران بلوکها به دنبال درآمد زایی از تبلیغات نیستند

روز گذشته و پس از درج خبری که در هفته گذشته تحت عنوان «تبلیغات در بلوکها، سیاست درآمد زایی مدیران فاز 1 ؟» درج شده بود ابوالقاسم میرحیدری دبیر شورای مدیران اجرایی فاز 1 و 3 توضیحاتی را ارائه نموده که در ادامه آمده است.

وی در این خصوص اذعان داشت: به هیچوجه مدیران بلوکها در پی استفاده از بحث تبلیغات به منظور درآمد زایی در بلوکها نیستند و اگر احیانا بنرها و تراکت هایی در محوطه بلوکها نصب می شود بدون مجوز عوامل اجرایی بلوکها می باشد و خود ما کاملا به حفظ حریم زندگی ساکنین اعتقاد داریم. در خصوص بلوک B3 نیز طی تماس های حاصل شده متوجه شدیم بنر نصب شده بر روی یکی از ورودی های ماشین رو بدون مجوز مدیر عامل بلوک بوده است.

همچنین مدیر عامل بلوک B3 نیز در اظهار نظری صحبت های میرحیدری را تأیید کرده است. « بنر نصب شده با مجوز ما نبوده و من از عوامل بلوک خواسته ام که سریعا آن را پایین بیاورند» مددی همچنین اضافه کرد: خود ما به منظور کاهش تبلیغات در بلوک تابلوهایی را قرار داده ایم که تراکت ها بر روی آنها قرار گیرند پس مجوز نصب بنر آنهم بر روی کیوسک نگهبانی مورد تأیید ما نمی باشد.   

طی روزهای گذشته نصب بنر یکی از صنوف، بر روی کیوسک نگهبانی یکی از ورودی های بلوک B3  شائبه درآمدزایی بلوکها از این مسئله را تقویت کرده بود که طبق صحبت های صورت گرفته این مورد به انجام نرسیده است.

 

خبر مرتبط: تبلیغات در بلوکها، سیاست درآمد زایی مدیران فاز 1 ؟

منتشر شده در سه شنبه 12 مرداد 1395       کد خبر : 4570
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح