هیئت مدیره مرکزی دست به دامان معاون رئیس جمهور

هیئت مدیره مرکزی دست به دامان معاون رئیس جمهور

رئیس هیئت مدیره مرکزی اکباتان در نامه ای به مهندس جهانگیری معاول ریاست جمهوری از عدم به نتیجه رسیدن پیگیری ها از وزارت نیرو در خصوص استفاده از انرژی های تجدید پذیر سخن گفت.

مجید حسیبی در این نامه با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر تکلیف دولت بر اجرایی نمودن توسعه استفاده از انرژی های تجدید پذیر، درخواست حمایت از طرف سازمان انرژی های نو ایران (سانا) را در این خصوص مطرح گردیده است.   

در بخش دیگری از این نامه به تصاویر نامه هایی که به پیوست همین برگه ارسال گردیده اشاره شده که مخاطب آنها وزیر نیرو و سازمان های تابعه بوده اما در نهایت پیگیری های صورت گرفته به نتیجه مطلوب نرسیده است.  

نکته قابل توجه نامه به مهندس جهانگیری «رونوشت» آن است که برای حمید چیت چیان وزیر نیرو ارسال گردیده تا شاید بدینوسیله بن بست استفاده از انرژی های نو در شهرک اکباتان تا حدودی گشایش پیدا کند.

بررسی آرشیو نامه های هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان بوضوح بیانگر این مسئله است که «انرژی های تجدید پذیر» یکی از موارد مورد توجه این مجموعه طی سالهای گذشته بوده است و البته جلسات مشاوره ای به منظور بررسی چگونگی اجرایی شدن این فرآیند نیز به دفعات برگزار شده است.      

منتشر شده در چهارشنبه 13 مرداد 1395       کد خبر : 4577
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح