مواد فروش اکباتان با 28 بسته «گل» دستگیر شد

مواد فروش اکباتان با 28 بسته «گل» دستگیر شد

طی روزهای گذشته یکی دیگر از عرضه کنندگان مواد مخدر در شهرک اکباتان با مقادیر قابل توجهی از ماده «گل» دستگیر شده است.

سرهنگ شعبانپور، ریاست کلانتری 135 آزادی در این خصوص گفت: حسب اعلام اهالی یکی از بلوکهای شهرک اکباتان در خصوص فردی که در محدوده فاز 1 شهرک اکباتان مبادرت به عرضه مواد مخدر می کرد، مراحل انجام تعقیب و مراقبت صورت گرفت و در نهایت مأموران کلانتری در حوالی بلوک B4 با لباس شخصی در نقش خریدار با وی قرار گذاشتند و در حین عرصه مواد مخدر وی را دستگیر کردند.  

شعبانپور در ادامه افزود: از فرد دستگیر شده 28 ماده مخدر «گل» کشف شده که وزن هر بسته از 2 تا 4 گرم بوده است. فرد دستگیر شده نیز حدودا 24 ساله بوده و محل اقامت وی در بلوار شهید نفیسی قرار داشته.

مواد فروش دستگیر شده هر گرم مخدر «گل» را 30 هزار تومان به فروش می رسانده و متأسفانه روزانه مقدار قابل توجهی از این مخدر را در شهرک اکباتان عرضه می کرده است.

سرمنشأ ماده مخدر «گل»، همان شاهدانه است. صمغ این ماده را حشیش می گویند و آن را علف یا گراس نیز معرفی می کنند. سرخوشی کاذب یکی از مهمترین دلایل گرایش جوانان به این مخدر خطرناک است.

کشف سی و چهار میلیون در گونی برنج

در یک اتفاق دیگر عوامل تخصصی کلانتری 135 آزادی مقدار 000/200/34 تومان پول نقد را در یک گونی برنج که در صندوق عقب یک خودرو قرار داشت کشف و از طریق پلاک ماشین به دست صاحب آن رساندند.

در گشت عوامل تخصصی کلانتری در حوالی A1 آنها با فردی روبرو می شوند که در حال زیر و رو کردن وسائل یک دستگاه خودرو است. پس از رفتن به سمت خودرو فرد مورد نظر پا به فرار می گذارد اما با بررسی عوامل تخصصی کلانتری صاحب خودرو را پیدا می کنند و ضمن تحویل مبلغ مورد اشاره مشخص می شود که وی فراموش کرده درب خودرو را قفل کند و این در حالی است که مبلغ چند ده میلیون تومانی به صورت پول نقد در داخل یک گونی برنج در صندوق عقب ماشین قرار دارد.   

صاحب ماشین پس از تحویل مبلغ مذکور مراتب تقدیر و تشکر خود را از پرسنل وظیفه شناس کلانتری 135 آزادی اعلام نموده است.

منتشر شده در يكشنبه 17 مرداد 1395       کد خبر : 4599
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح