تا قبل از بروز خسارت جانی به داد بلوک 2 برسید

تا قبل از بروز خسارت جانی به داد بلوک 2 برسید

 علی ارادتی رئیس هیئت مدیره بلوک 2 در گفت و گویی از وضعیت خطرناک تردد اتومبیل ها در اطراف این بلوک خبر داد.

رئیس هیئت مدیره بلوک 2 در خصوص مشکلات موجود در این زمینه خاطر نشان ساخت: احداث ایستگاه متروی ارم سبز در نزدیکی بلوک 2 فاز 2 عملا موجب بروز ترافیک غیر قابل تصور در این نقطه از شهرک اکباتان شده است. این امر در حالی است که گذرگاه جلوی بلوک 2 به دلیل پارک بیش از حد اتومبیل ها خیلی باریک و تنگ شده و تازه در همین شرایط برخی وسائل نقلیه با سرعت زیاد درصدد خارج شدن از این محدوده هستند که همین امر ایمنی عابرین را پایین آورده است.  

ارادتی در خصوص راهکارهای به انجام رسیده نیز گفت: چندی پیش از سرعت گیرهای پلاستیکی استفاده کردیم اما متأسفانه بعد از مدت زمانی به دلیل آلودگی صوتی که آنهم ناشی از سرعت زیاد تردد ماشین ها بود و همچنین دوام پایین، مجبور به کنار گذشتن آنها شدیم. بعد از چندی با هزینه ساکنین بلوک تصمیم به دعوت از یک پیمانکار خصوصی و ساخت یک سرعت گیر آسفالتی در این محدوده گرفتیم تا تأمین جانی ساکنین بلوک و همینطور کودکان تا حدود زیادی افزایش یابد اما در حالیکه هنوز ساخت سرعت گیر به پایان نرسیده بود کارگران شهرداری از راه رسیدند و زحمت تخریب آن را کشیدند!

ارادتی در ادامه افزود: بلوک 2 در پارکینگ ماشین های ایستگاه متروی ارم سبز و همینطور ترافیک میدان تره بار فاز 2 محاصره شده و در شرایطی که ماشینها در 4 لاین اقدام به پارک می نمایند عملا استفاده از وسائلی همچون آینه هم که در ابتدای ورودی پارکینگ ها بلوک نصب کرده ایم، کارآیی آنچنانی ندارد چون با فشردگی پارک ماشین ها عملا دیدی مناسبی برای خروج از ورودی مذکور وجود ندارد.   

وی در خاتمه از شهردار ناحیه 6 درخواست کرد که تا پیش از رخ دادن حادثه ای که منجر به افسوس و ناراحتی شود نسبت به ایجاد سرعت گیر آسفالتی در گذرگاه این بلوک اقدامات مقتضی صورت پذیرد. 

منتشر شده در يكشنبه 17 مرداد 1395       کد خبر : 4609
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح