چرا شهرام جزایری دستگیر شد؟

چرا شهرام جزایری دستگیر شد؟

شهرام جزایری یکی از اولین مجرمان اقتصادی که دستگیری‌اش یک موج خبری بزرگ را در پی داشت، مدتی پیش آزاد شد. جزایری پس از آزادی کوشید تا چهره‌اش را بهبود ببخشد و حتی در گفت و گوهایی تاکید کرد که بابت اتهامات مفاسد مالی، تبرئه شده است.

به گزارش تابناک، جزایری گفته بود: «بیش از 50 قاضی پرونده‌ام را مورد بررسی قرار داده‌اند. هر چند که علاقه‌ای ندارم در این خصوص صحبت کنم که مبادا خدایی نکرده شائبه‌ای پیش بیاید اما در طی رسیدگی‌های قضایی پرونده دستگاه قضا به طور عام و قضات بطور خاص، واقعا به دلیل حساسیت‌هایی که بر پرونده من حاکم شد همه تلاششان را کردند که محور حق و عدالت رعایت شود».

روز گذشته برخی رسانه‌ها خبر بازداشت مجدد شهرام جزایری را تایید کردند.  برخی گزارش‌ها حاکی است پس از آن که مدیرعامل سابق پدیده با تفهیم اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام از سوی «قاضی حیدری» بازداشت و روانه زندان شد، برنامه تبلیغی به راه افتاد که قرار است شهرام جزایری در همایشی تحت عنوان «بررسی چالش های پیش روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی» سخنرانی کند.

در همین حال صبح روز شنبه و همزمان با آغاز این همایش، شهرام جزایری به اتهام تبانی برای اقدام علیه امنیت عمومی از طریق اخلال در نظم و سلب آسایش عمومی و با صدور دستور قضایی بازداشت شد. طبق اطلاعات دریافتی، شهرام جزایری برای انجام تحقیقات در اختیار نیروهای انتظامی قرار گرفته است تا بررسی های بیشتر در این باره صورت گیرد.

منتشر شده در يكشنبه 17 مرداد 1395       کد خبر : 4610
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح