اصناف اکباتان فرصت رسانه های جدید را از دست ندهند

اصناف اکباتان فرصت رسانه های جدید را از دست ندهند

میلاد گلشنی مدیر مسکن برتر در اظهار نظری خواستار توجه بیشتر از جانب اهالی شهرک اکباتان و بالاخص اصناف به رسانه های جدید و بروز شد.  

وی که به مناسبت روز خبرنگار به نمایندگی از کسبه شهرک اکباتان به بیان اهمیت رسانه ها در اکباتان پرداخته، گفت: عمر رسانه های مکتوب اکباتان به بیش از 20 سال می رسد اما واقعیت این است که دیگر وقتش شده جا برای رسانه های تأثیر گذار در شرایط فعلی بیشتر باز شود اما عده ای از همکاران من هنوز به دنبال شیوه های قدیمی و سنتی هستند که این مسئله در نهایت دودش به چشم کل شهرک اکباتان می رود.

وی در توضیح آسیب شناسی بیشتر نیز افزود: شهرک اکباتان به سبب تراکم جمعیت قابل توجه اسکان یافته در یک محدوده مشخص این امکان را پیدا کرده که در حال حاضر از تعداد محدودی رسانه فعال خبری برخوردار باشد که به نظر من یکی از مهمترین وظائف اصناف شهرک در این خصوص حمایت از این رسانه ها است که ادامه راه آنها نیز همچنان هموار باشد. الان در شرایطی هستیم که مردم دیگر روزانه از اخبار مهم محله خود باخبر می شوند اما در گذشته اتفاق هایی در خصوص شهرک اکباتان رخ داده که امروز بعد از 10 سال تازه مردم متوجه می شوند چه فعل و انفعالی صورت گرفته! نمونه بارز آن هم صورتجلسه ای است در خصوص پروژه مگامال که در اواسط دهه هشتاد شمسی به امضاء رسیده اما تا همین چند ماه پیش ما از وجود آن بی خبر بودیم!

مدیر مسکن برتر همچنین در خصوص رسانه های مکتوب نیز اذعان کرد: البته باید توجه داشته باشیم که تعدادی از نشریات مکتوب نسل قدیم هم وجود دارند که همچنان خود را بروز نگهداشته اند که مثال بارز این گفته «شهرما» و «هگمتانه» می باشند که هنوز حرف های بسیاری برای گفتن دارند و با هر بار انتشار آنها مطالب خواندنی مهمی در آنها انتشار می یابد اما در بقیه موارد ما همچنان شاهد انتشار مواردی تکراری همچون بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی و مطالبی در خصوص پوست و مو و مد هستیم. البته من منکر اهمیت این مسائل نیستم اما بالاخره مطالب چاپ شده باید تنوع داشته باشد و مهمتر از همه اینکه نشریات مکتوب اکباتان باید نسبت به اتفاقات رخ داده در محدوده بلوکها، شهرداری، هیئت مدیره مرکزی و ... اطلاع رسانی کنند.

میلاد گلشنی همچنین گفت: دنیای امروز روز به روز بیشتر در عرصه فضای مجازی غرق می شود و این یعنی صاحبان مشاغل نیز باید متناسب با پیشرفت های روز حرکت کنند. مجموعه مسکن برتر در طول یکسال گذشته بیشترین حجم تبلیغات یک صنف اکباتانی را در فضای مجازی تجربه کرده است و خوشبختانه امسال شاهد به بار نشستن سرمایه گذاری سال گذشته هستیم.

وی در خاتمه ضمن تبریک روز خبرنگار آمادگی هر چه بیشتر خود را در خصوص همکاری با مجموعه های خبری شهرک اکباتان اعلام نمود.

منتشر شده در يكشنبه 17 مرداد 1395       کد خبر : 4611
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح