گام ملی پوشان به سمت تخریب چهره والیبال

گام ملی پوشان به سمت تخریب چهره والیبال

روز گذشته و در مراسم رژه افتتاحیه المپیک سه والیبالیست مطرح کشورمان حاضر نشدند. سعید معروف، شهرام محمودی و محمد موسوی در اعتراض به عدم حضور امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال، در رژه حاضر نشدند. معروف در صفحه شخصی اینستاگرامش علت را به وضوح اعتراض به عدم حضور خوش خبر عنوان کرد اما موسوی درباره اندازه نبودن لباس هایشان گفت و محمودی هم هنوز عکس العملی نشان نداه است.

در پی این واقه خبرگزاری خبر آنلاین این اقدام ملی پوشان والیبال را از مخاطبین خود نظر سنجی کرده که آیا این کار ورزشکاران درست بود یا خیر؟

شخصی در این باره نوشت: خیر. اصلا توجیه پذیر نیست و باید برخورد بشود." همچنین شخص دیگر معتقد بود باید با این بازیکنان برخورد شود و نوشت: "به نظرم همین امروز باید برشون گردونن." 

مخاطب دیگری هم که رفتار والیبالیست ها را اشتباه دانسته بود نوشت: "کار آنها کاملا اشتباه بود. اگر دلیلشان عدم شرکت یک فرد غیر ورزشکار در رژه بود که باید گفت در رژه فقط افراد ورزشکار شرکت میکنند و اگر بهانه ان لباسها بود که دلیلشان کودکانه بوده؛ اصولا زیادی لیلی به لالای این والیبالیستها گذاشته شده و برای خودشان خود مختار شده اند".

به هر صورت به نظر می رسد واکنش مخاطبین نسبت به عملکرد ملی پوشان والیبال بسیار منفی بوده است. از نظر بسیاری از آگاهان ورزشی «رژه المپیک» نماد غرور و افتخار آفرینی ورزشکاران یک کشور در عرصه های بین المللی محسوب می شود و این فرصت هر چهار سال یکبار نصیب عده محدودی از ورزشکاران کشور می شود. اما اینکه ورزشکاران والیبال خیلی راحت قید همراهی در این قضیه را می زنند جای سوال دارد؟

اهمیت عدم همراهی والیبالیست های نامبرده زمانی بیشتر مشخص می شود که علاقمندان ورزش از کشورهای شرکت کننده در رژه المپیک، ساعت، دقیقه و حتی ثانیه حضور کاروان کشورشان را در مقابل دوربین های تلویزیونی به جدیت پیگیری می کنند چون المپیک به نوعی مبدأ تقویم ورزش جهان به شمار می رود.

به هر روی مدتها است که از تکروی های ملی پوشان والیبال در عرصه های مختلف سخن هایی به گوش می رسد اما قطع به یقین در نهایت این فرآیند بازیکن سالاری سودی نخواهد داشت به جز تخریب یک ورزش دوست داشتنی که پس از سالها خانواده های ایرانی با پیروزی و شکست آن همراه می باشند.

منتشر شده در يكشنبه 17 مرداد 1395       کد خبر : 4612
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح