گسترش فضای سرای محله بیمه مایه امیدواری است

گسترش فضای سرای محله بیمه مایه امیدواری است

سید یوسف درود رئیس اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 در اظهار نظری گسترش فضای فعالیت های سرای محله بیمه را مایه امیدواری دست اندرکاران فرهنگی ناحیه برشمرد.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه 6 در توضیح بیشتر این مطلب اظهار داشت: ارتباط بخش فرهنگی  ناحیه 6 با سرای محلات اکباتان، بیمه و آپادانا به شکلی تنگاتنگی وجود دارد و مرتب در جریان فعالیت و عملکرد این واحدها هستیم. در این بین سرای محله بیمه که طی هفته های گذشته نقل مکان آن به ساختمان جدید به پایان رسیده، با رشد قابل توجهی از حیث مخاطبین و همچنین عملکرد مثبت دست اندرکاران اجرایی مواجه شده که همین مسئله امیدواری های ما را به گسترش بیش از پیش برنامه ها افزایش داده است.

وی در ادامه افزود: البته لازم به ذکر است سایر سراهای محلات ناحیه نیز در مسیر رشد قرار دارند اما سرای بیمه از پشتیبانی بسیار خوبی از جانب شورایاری و امناء این محله برخوردار است و همین امر کیفیت خروجی کار را به سطح قابل توجهی رسانده.

سید یوسف درود همچنین در خصوص ارزیابی خود از اختصاص فضایی که پیش از این متعلق به دارالقرآن منطقه 5 بود و در حال حاضر در اختیار سرای محله بیمه قرار گرفته است نیز گفت: وقتی یک مجموعه ای برنامه محوری را در دستور کار خود قرار می دهد پس قطعا باید از پشتیبانی های لازم نیز بهره مند شود. در مورد افزایش طبقات سرای محله بیمه نیز در نهایت این امر به سود ساکنین بیمه و حتی اکباتان است چون مطمئن هستیم که برنامه هایی که شورایاران و امناء کوی بیمه برای کل فضای خود مدون خواهند کرد در نهایت حرکت چرخ فرهنگ را تسریع خواهد کرد.

گفتنی است اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه 6 مدتها دچار سکون و بی تحرکی مفرطی بود که نه تنها حضور این مجموعه را در بسیاری از رویدادهای فرهنگی کم رنگ کرده بود، بلکه تغییرات پیاپی را در رأس آن ایجاد کرده بود. اما طی مدت زمانی که از حضور رئیس جدید آن می گذرد این واحد عملا به یک بازوی قوی برای شهرداری ناحیه 6 تبدیل شده که مهمترین دلیل این گفته نیز برنامه ریزی و ابراز عکس العمل های به موقع و زمان بندی شده ای است که کادر اداری این مجموعه از خود بروز می دهند.

بی شک این امر بر شهردار ناحیه نیز پوشیده نیست و امید است با حمایت های روز افزون محمد اسدالهی که در حال حاضر هم این روند وجود دارد، شاهد موفقیت های بیشتر فرهنگی ناحیه 6 در سطح سایر نواحی منطقه 5 باشیم. امری که قطعا با ثبات مدیریتی اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه دور از دسترس نخواهد بود.    

منتشر شده در دوشنبه 18 مرداد 1395       کد خبر : 4616
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح