ستاد شورایاران یک مرتبه اکباتانی ها را فراخواند

ستاد شورایاران یک مرتبه اکباتانی ها را فراخواند

عصر روز گذشته ستاد شورایاران شهر تهران در تماس های تلفنی صورت گرفته اعضای شورایاران شهرک اکباتان را به دفتر این مجموعه دعوت کرده است.

طبق اعلام صورت گرفته شورایاران شهرک اکباتان باید امروز در محل ستاد شورایاران حضور پیدا کنند و البته مشخص نیست که این دعوت به منظور برگزاری مجدد انتخابات هیئت رئیسه شورایاری است یا مورد دیگری منظور نظر است.

طبق اطلاعات بدست آمده سعید رهنما، هوشنگ هموطن و غلامرضا سرآبادانی که در مرحله نخست انتخابات هیئت رئیسه شورایاری اکباتان بنا بر وجود بعضی اعتراضات در این فرآیند شرکت نکرده بودند و همین مسئله موجب به حد نصاب نرسیدن آن شده بود، امروز به دعوت ستاد پاسخ مثبت خواهند داد و در آنجا حضور پیدا خواهند کرد اما همچنان هر 3 نفر به دنبال تعامل و رایزنی برای انتخاب دبیر شورایاری هستند. سعید رهنما در این خصوص گفت: امروز حتما حضور پیدا خواهیم کرد اما برای انتخاب دبیر ما باید فرصت داشته باشیم تا برنامه های دبیر آتی را مطالعه کنیم تا بهترین گزینه انتخاب شود و قطعا این مسئله به سرعت قابل انجام نیست.  

به نظر می رسد تعدادی از شورایارن اکباتانی همچون سعید رهنما به دنبال برگزاری جلسات همدلی و همراهی برای حضور یک نفر به عنوان دبیر شورایاری شهرک اکباتان هستند تا اختلافات موجود کاهش پیدا کند. امری که فعلا با جلسه امروز ستاد به زمان دیگری موکول خواهد شد.   

منتشر شده در چهارشنبه 20 مرداد 1395       کد خبر : 4631
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح