مشاهیر بروجرد در اکباتان رونمایی می شود

مشاهیر بروجرد در اکباتان رونمایی می شود

با همت آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس و حمایت سرای محله شهرک اکباتان، کتاب مشاهیر و مفاخر شهرستان بروجرد رونمایی خواهد شد.

این مراسم به میزبانی سرای محله شهرک اکباتان و حمایت مستقیم مدیر محله یعنی شخص علی قربانی برگزار خواهد شد و در آن جلد نخست کتاب مفاخر شهرستان بروجرد که با تلاش های چندین ساله احمد معطری (که خود اصالتا بروجردی است) گردآوری شده رونمایی می شود.

احمد معطری مولف این کتاب در حدود 30 سال است که در کشور آلمان زندگی می کند اما عشق به زادگاه را هیچگاه فراموش نکرده و امروز نتیجه این علاقمندی مجموعه ای است ارزشمند از مفاخر شهرش در زمینه های مذهبی، علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ...    

آنطور که از شنیده ها برمی آید آغاز به کار گردآوری این مجموعه، نخست در قالب وبلاگ در فضای مجازی بوده است اما با پیشرفت کار انگیزه ها نیز بیشتر شده و در حال حاضر جلد نخست این کتاب آماده تقدیم به دوستداران فرهنگ بروجرد می باشد.

از جمله افرادی که در این کتاب زندگی نامه آنها مورد اشاره قرار گرفته سید جعفر شهیدی، عبدالحسین زرین کوب، لوریس چکناواریان، غلامحسین مراقبی و بسیاری دیگر از افراد نام آشنای عرصه علم و فرهنگ این مملکت می باشند.  

گفتنی است طراحی جلد کتاب را نیز مهران یوسفی هنرمند سرشناس اکباتانی بر عهده گرفته است که البته وی نیز یک بروجردی زاده محسوب می شود.

مراسم رونمایی از کتاب مفاخر و مشاهیر بروجرد روز یکشنبه مورخ 24 مرداد 95 از ساعت 17 الی 19 در سالن آمفی تئاتر سرای محله شهرک اکباتان برگزار خواهد شد.

منتشر شده در چهارشنبه 20 مرداد 1395       کد خبر : 4636
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح