ققنوس تأییدیه انجمن جهانی نقاشان آبرنگ را دریافت کرد

ققنوس تأییدیه انجمن جهانی نقاشان آبرنگ را دریافت کرد

روز گذشته (جمعه) آتانور دوغان رئیس انجمن بین المللی نقاشان آبرنگ در بخشی از سفر خود به ایران در آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس شهرک اکباتان حضور پیدا کرد.

در این بازدید که اتفاقا تنی چند از هنرجویان این موسسه نیز حضور داشتند رئیس انجمن بین المللی نقاشان آبرنگ در یک نشست صمیمی مهمترین هدف سفر خود به ایران را اطلاع از سطح توانمندی های هنرمندان نقاش که در سبک آبرنگ کار می کنند و همچنین ایجاد تعامل بیشتر میان هنرمندان این رشته از اقصی نقاط دنیا برشمرد. وی در بخشی از صحبت هایش خواستار انسجام بیشتر هنرمندان ایرانی شد و با صراحت عنوان کرد که اتحاد بین هنرمندان تنها از دست خود آنها بر می آید و خودشان باید در این زمینه تلاش کنند.

دوغان همچنین در قسمتی از نشست خود به ارزیابی آثار هنرجویان آموزشگاه ققنوس در سبک آبرنگ  پرداخت و نسبت به کیفیت آثار نظرات جالبی را ارائه نمود اما بی شک مهمترین بخش گفته های او اعطای مجوز استفاده از لوگوی انجمن جهانی آبرنگ در گواهینامه های صادره توسط آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس بود. به عبارتی دیگر از این به بعد دوره های آموزش آبرنگ در این موسسه مورد تأیید انجمن بین المللی نقاشان آبرنگ به عنوان یک نهاد مستقل هنری با صلاحیت فنی بالا می باشد که این مسئله بی شک افتخاری بزرگ برای شخص مهران یوسفی در مقام مدیر مسوول این آموزشگاه و همچنین هنرجویان این مجموعه می باشد.    

آتانور دوغان هنرمند نقاش ترکیه ای که در حال حاضر در کشور کانادا اقامت دارد پیش از این شهرهای کرج، خراسان و اصفهان بازدید و با هنرمندان این شهرها دیدار و ورکشاپ هایی نیز برگزار نموده است.   

در دیدار روز گذشته دوغان با اهالی آموزشگاه ققنوس علی اکبر کوروش ابراهیمی نماینده انجمن بین المللی نقاشان آبرنگ نیز حضور داشت.   

سایت خبری اکباتان ضمن تبریک به مناسبت بین المللی شدن فعالیت آموزشگاه هنرهای تجسمی ققنوس امیدوار است شاهد تعالی بیشتر هنرمندان این آموزشگاه با هدایت مهران یوسفی باشد.

منتشر شده در شنبه 23 مرداد 1395       کد خبر : 4648
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح