مجمع A3 به رغم وجود پرونده قضایی برگزار می شود

مجمع A3  به رغم وجود پرونده قضایی برگزار می شود

بعد از دو ماه وقفه قرار است مجمع سالیانه بلوک A3 به زودی برگزار شود.

ابوالقاسم میر حیدری مدیر عامل بلوک مذکور در خصوص چرایی تأخیر در برگزاری مجمع گفت: با هدف کم کردن هزینه های مادی و معنوی ساکنین، از مدتها پیش مجمع بلوک A3 تصمیم گرفت تا جلسات مجمع را از 3 نوبت به 2 نوبت در هر دوره کاهش دهد و این مسئله طبق اختیاری بود که اساسنامه به مجمع بلوک تفویض می کرد اما متأسفانه این مورد با اعتراض و شکایت یکی از ساکنین در مراجع قضایی مواجه شد که به همین دلیل در روند برگزاری مجمع سالیانه بلوک خللی را ایجاد نمود.    

وی در ادامه افزود: چندی پیش در جلسه ای که میان هیئت مدیره بلوک و همچنین شورای ساکنین برگزار شد مقرر گردید که ضمن پیگری پرونده قضایی مورد اشاره که اتفاقا توسط وکیل مجرب در حال انجام است مقدمات برگزاری مجمع سالیانه نیز فراهم شود که به همین منظور تاریخ 95/6/6 و میزبانی مدرسه سیدالشهدا برای این مسئله مورد نظر اکثریت حاضرین در این جلسه واقع شد.  

مدیر عامل بلوک A3 همچنین در خصوص میزان پرداختی های ساکنین برای خرید چیلر جدید نیز گفت: مبلغ دو میلیون و شصت و هشت هزار تومان برای هر واحد تعیین شده است و خوشبختانه تا این لحظه 30 درصد از ساکنین به طور کامل پرداخت نموده اند، 40 درصد در مرحله پرداخت اقساطی هستند و مابقی نیز در دست اقدام می باشد.

با توجه به صحبت های ارائه شده توسط مدیر عامل بلوک A3 ذکر یک نکته در خصوص شیوه رفتاری دست اندرکاران هیئت مدیره و مدیریت اجرایی این بلوک کاملا ضروری است و آن اینکه برای حل مشکلات در این بلوک هیچگاه از حربه پنهان کاری استفاده نمی شود. در A3 ابتدا مسائل شفاف می شوند تا نخست همگان در جریان قرار گیرند و در ادامه برای حل آن فرآیند خرد جمعی حاکم می شود و شاید همین تاکتیک ثبات چندین ساله این بلوک را راقم زده است.

مزیت مهم A3 متأسفانه در بسیاری از بلوکهای شهرک اکباتان دیده نمی شود و جالب اینکه در صورت اطلاع رسانی از وجود مشکلات نیز نامه نگاری با مراجع بالادستی اکباتان برای توقف روند بیان مشکلات در دستور کار قرار می گیرد!

منتشر شده در شنبه 23 مرداد 1395       کد خبر : 4650
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح