اکباتان مظلوم ترین شهرک از نظر امکانات ورزشی است

اکباتان مظلوم ترین شهرک از نظر امکانات ورزشی است

هوشنگ جعفری که به پدر ورزش اکباتان نیز معروف است، شهرک اکباتان را مظلوم ترین شهرک دنیا از نظر امکانات ورزشی دانست.

وی که پیش از این به مدت 2 سال نیز مسوولیت ورزش شهرک اکباتان را بر عهده داشته است گفت: واقعا دلم برای جوانان می سوزد چون اگر می خواهیم آنها را حفظ کنیم هیچ راهی نداریم به جز توجه به ورزش و متأسفانه بچه های این دور و زمانه عجیب به سمت مواد مخدر گرایش دارند. البته باید بپذیریم که هیچ تفریحی برای آنها وجود ندارد و امکانات ورزشی اکباتان به نسبت جمعیتی که در آن زندگی می کنند بسیار ناچیز است و از این نظر شهرک ما مظلوم ترین شهرک دنیاست.

جعفری که بنیانگذار اصلی زمین فوتبال خاکی فاز 2 می باشد در خصوص هزینه ای که توسط باشگاههای شهرک اکباتان دریافت می شود افزود: تیمهای ما که شامل نوجوانان و جوانان می باشند هفته ای سه جلسه در باشگاه راه آهن تمرین می کنند و ما تنها برای جلسات تمرین ماهانه 600 هزار تومان پرداخت می کنیم.

عضو قدیمی تیم فوتبال راه آهن که در سال 43 به این تیم ملحق شده است، در خصوص قابلیت های نوجوانان و جوانان اکباتانی معتقد است: شهرک اکباتان سرشار از استعدادهای جوان است و البته باید توجه داشته باشیم که جوانان غنچه های نشکفته هستند که باید طریقه رفتار با آنها که همان حکم شکفته شدن را دارا می باشد، بلد باشیم. خوشبختانه در این شهرک بهترین مربیان این مملکت در رشته های مختلف زندگی می کنند پس امکان فعالیت ماندگار برای جوانان وجود دارد.

وی در ادامه پیشنهاد مشارکت مدیران عامل بلوکهای اکباتان را در امر رونق ورزش شهرک ارائه و خواستار توجه دست اندرکاران بلوکها به آینده جوانانی شد که امروز بیشتر از هر زمانی نیاز به توجه دارند.  

هوشنگ جعفری با بیش از 70 سال سن همچنان در کار تربیت استعدادهای نوجوان و نونهال فوتبالیست  مشغول و هفته ای سه روز به صورت مداوم زمان خود را با استعدادهایی صرف می کند که در صورت رسیدگی بیشتر آینده ای درخشان را رقم خواهند زد.           

منتشر شده در يكشنبه 24 مرداد 1395       کد خبر : 4659
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح