واکنش مجید حسیبی به خبر انتقال دکه روزنامه فروشی

واکنش مجید حسیبی به خبر انتقال دکه روزنامه فروشی

پس از درج خبری با عنوان «از فاضلاب مگامال تا احداث پارکینگ تره بار» که طی روزهای گذشته در سایت خبری اکباتان منشتر شده است، مجید حسیبی رئیس هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان توضیحاتی را در این خصوص ارسال کرده است که در ادامه آمده است.

در این توضیحات آمده است: در تاریخ 95/3/5 بازدید میدانی شهردار ناحیه و اعضای همراه به اتفاق مدیر اجرایی هیئت مدیره مرکزی در رابطه با مشکلات ترافیکی فاز 2 و بویژه بلوکهای 15،17 و 19 صورت گرفته است و با توجه به مکاتبات و پیگیری های انجام شده در این زمینه، جا به جایی دکه روزنامه فروشی مقابل بلوک 15 درخواست و شهردار ناحیه 6 جناب آقای اسدالهی هم قول دادند که کیوسک روزنامه فروشی را از آن نقطه جمع کنند که این کار را انجام دادند.

همچنین در بخش پایانی این پیام از کمک و پیگری شهردار ناحیه 6 منطقه 5 در جا به جایی دکه روزنامه فروشی مقابل بلوک 15 تشکر و قدردانی شده است.  

بی شک مجید حسیبی با ارسال توضیحات فوق خواستار مورد توجه قرار گرفتن نقش هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در اقداماتی است که این مجموعه تلاش خود را در راستای تحقق آنها به کار بسته است و البته این درخواست غیر منطقی به نظر نمی رسد.   

تدکر مهم: خبر درج شده نقل کامل از گفته های هوشنگ هموطن عضو محترم شورایاری و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان بوده و البته خبر بازدید میدانی میدانی مورد اشاره و همچنین تلاشهای هیئت مدیره مرکزی در مورد اقدامات صورت گرفته، نه در اختیار سایت خبری اکباتان قرار گرفته است و نه در کانال رسمی تلگرام هیئت مدیره مرکزی منتشر شده تا بدینوسیله در متن خبر نخست، اشاره مناسب صورت پذیرد.  

خبر مرتبط: از فاضلاب مگامال تا احداث پارکینگ تره بار

توضیح تکمیلی: در تماسی که دقایقی پیش از طرف هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان با سایت خبری اکباتان برقرار گردید، مشخص شد که خبر بازدید شهردار ناحیه 6 که با همراهی مدیر اجرایی هیئت مدیره مرکزی صورت گرفته است، پیش از این در کانال تلگرام رسمی این مجموعه درج گردیده  و بدینوسیله پس از بررسی لازم و تأیید این مسئله مراتب اصلاح خبر به انجام می رسد. 

منتشر شده در سه شنبه 26 مرداد 1395       کد خبر : 4669
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح