گالری کوچک بلوک 12 میزبان هنرمندان بزرگسال

گالری کوچک بلوک 12 میزبان هنرمندان بزرگسال

گالری کوچک خانه طراحی کودک واقع در بلوک 12 فاز 2 که پیش از این پذیرای آثار هنرجویان کودک و نوجوان بود، این بار میزبانی از هنرمندان بزرگسال را بر عهده گرفت.

بر اساس اعلام روابط عمومی خانه طراحی کودک: روز پنجشنبه افتتاحیه نمایشگاه هنرمندان بزرگسال هنرهای تجسمی با حضور فرهاد گاوزن که خود از هنرمندان باسابقه در این عرصه می باشد برگزار شده است.

این نمایشگاه شامل آثاری از آزیتا صفوی(مدیر خانه طراحی کودک)، نرگس اهرابی، زهرا نیکو رأی، ایران ماهوت فروشها، زهرا دادور پور، مونا ثانی، آرمیتا مبین رهنی و سمانه اهرابی می باشد که همگی به عنوان مربی فعالیت های هنری در این موسسه مشغول هستند.

بدون تردید نمایش آثار حرفه ای هنرمندان بزرگسال در گالری کوچک خانه طراحی از یک سو کودکان و خانواده های آنان را به پیگیری بیشتر مباحث هنری ترغیب و از سوی دیگر رفته رفته می تواند پای هنرمندان مطرح عرصه هنرهای تجسمی را نیز به این گالری کوچک ولی پر امید باز نماید.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در قالب طراحی و سبکهای مورد استفاده رئال، انتزاعی و آثار حجمی می باشد.  

این نمایشگاه تا دوم شهریور ماه همه روزه از ساعت 10 الی 14 در محل موسسه خانه طراحی کودک واقع در فاز 2، بلوک 12، ورودی دوم دائر می باشد و علاقمندان می توانند طی تماس با شماره تلفن 44697489 اطلاعات بیشتر در این خصوص را کسب نمایند.    

منتشر شده در شنبه 30 مرداد 1395       کد خبر : 4692
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح