دارالقرآن فاز 2 در حریم لوله های جمع آوری فاضلاب

دارالقرآن فاز 2 در حریم لوله های جمع آوری فاضلاب

هوشنگ هموطن عضو شورایاری و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در بازدیدی میدانی به بیان آخرین فعل و انفعالات عمرانی، اداری و اجرایی شهرک اکباتان پرداخت.

پل های اتوبان ستاری ایمن سازی شدند

طبق اعلام هموطن و البته بازدیدی که صورت گرفت شهرداری ناحیه 6 کناره های هر دو پل اتوبان شهید ستاری بر روی شهرک اکباتان (در هر دو سمت شمالی و جنوبی) را بتون ریزی کرده است. بدین ترتیب گاردریل موجود در حاشیه های این پل ها با توجه به بتون ریزی صورت گفته از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود. پیش از این به دلیل عدم استحکام لازم توسط گاردیل ها احتمال بروز حادثه وجود داشت که حالا با تدابیر صورت گرفته این مسئله منتفی شده است.

خروج کانکس ها از زمین کنار تره بار فاز 2

طی روزهای گذشته کانکس های مخصوص عوامل شهرداری و پیمانکاران از زمین گودی که کنار میدان میوه و تره بار فاز 2 وجود دارد خارج شده اند. در این زمین قرار است دو زمین ورزشی (والیبال و بسکتبال) و همچنین یک پارکینگ خودرور با گنجایش حدودا 100 خودرو ساخته شود تا هم مشکل ترافیک روبروی تره بار حل و فصل شود و هم سرانه زمین ورزشی اکباتان افزایش یابد.

به گفته هوشنگ هموطن با هماهنگی محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6، هفته ای دو بار پیگیری حضوری وضعیت این زمین صورت می گیرد تا هر چه سریعتر برنامه های در نظر گرفته شده صورت پذیرد.

دارالقرآن فاز 2 در حریم لوله های جمع آوری فاضلاب

شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 شهر تهران در نامه ای به شورایاری شهرک اکباتان سازه دارالقرآن را در محدوده حریم لوله های جمع آوری فاضلاب این شرکت قلمداد کرده است. در این نامه سرپرست معاونت نظارت و بهره برداری این شرکت نوشته: «در صورت بروز هر گونه حادثه ای بر روی این خطوط علاوه بر بروز خطرات احتمالی، امکان دسترسی به این خطوط برای پرسنل مربوط با مشکلات جدی مواجه خواهد شد«.

در بخش دیگری از این نامه هم که به عنوان «تجاوز به حریم لوله های جمع آوری فاضلاب» ارسال شده آمده است: خواهشمند است در خصوص رفع تعارضات به وجود آمده دستورات مقتضی را مبذول فرمایید در غیر اینصورت این شرکت اولا هیچگونه مسوولیتی را در مقابل خطرات احتمالی بر عهده نخواهد داشت و در نهایت این شرکت حق شکایت در این خصوص را در مراجع قانونی برای خود محفوظ می دارد.

شورایاران هیچ نقشی در تخریب مغازه های مسجد نداشتند

در مورد تخریب مغازه های غیر قانونی دور مسجد امام رضا (ع) در فاز 3 یک سری از افراد من در شورایاری شهرک اکباتان مطالبی را مطرح کردند که واقعیت ندارد. مغازه ها به صورت غیر قانونی ساخته شده بود و خود دوستان مسجد به دنبال بحث تخریب آنها بودند و بیشتر زحمات گرفتن احکام قضایی و سایر مسائل توسط فعالین مسجد و شخص ولی محمد جوکار انجام گرفته است. خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته توسط مسجدی ها که در راس آنها دکتر الحسینی امام جماعت این مسجد قرار داشت کار تخریب صورت گرفت. البته پیش از این ما هم به عنوان شورایار پیگیر مسئله تخریب بودیم اما اگر دوستان پیگیری لازم را انجام نمی دادند این کار انجام نمی شد.

متأسفانه بعضی از دوستان شورایاری که تنها کار مفیدشان موج سواری بر روی اقدامات صورت گرفته در اکباتان است مدعی تأثیر گذاری در انجام این برنامه شده اند اما واقعیت این است که در فرآیند خراب کردن مغازه های مسجد امام رضا (ع) نه تنها دخالتی نداشتند بلکه حتی اطلاع از زمان آن نیز نداشتند. اگر همکاری عوامل شهرداری همچون مهندس اسدی شهردار منطقه 5، مهندس اسدالهی شهردار ناحیه 6، سرهنگ شعبانپور رئیس کلانتری 135 و بقیه دوستان نبود، این کار بصورت کامل انجام نمی شد. چون قرار بود در مرحله اول مغازه هایی که متصرفان از آنها استفاده نمی کردند و کرکره های آنها پایین بود تخریب شوند و در مرحله دوم باقی مغازه ها اما با تفاهمات صورت گرفته میان افرادی که اسم آنها برده شد، قرار بر تخریب یک مرحله ای کلیه مغازه ها صورت گرفت.

در قضیه تخریب مغازه های مسجد فاز 3 نه احدی از شورایاران و نه شخصی از وکلاء اکباتان پیگیر ماجرا نبودند. حتی هیئت مدیره های بلوکهای فاز 3 نیز در جریان این کار قرار نداشتند. 

منتشر شده در يكشنبه 31 مرداد 1395       کد خبر : 4698
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح