مثنوی خوانی استاد قنبری در سرای محله بیمه

مثنوی خوانی استاد قنبری در سرای محله بیمه

از روز پنجشنبه جلسات مثنوی خوانی استاد محمود قنبری در سرای محله بیمه آغاز شده است.

مثنوی خوانی یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی دامنه دار شهرک اکباتان طی 5 سال گذشته می باشد که با وجو کمترین تبلیغات ممکن طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرده است.

حالا و در ادامه رشد از پیش تعیین شده سرای محله کوی بیمه باب کلاسهای مثنوی خوانی در این مجموعه باز شده است و جالب اینکه در جلسه نخست 11 نفر در این کلاس شرکت کرده اند. حضور این تعداد مخاطب در نخستین جلسه نشان از برنامه ریزی بلند مدت مدیریت محله کوی و بیمه و همچنین امناء این محله می باشد که فرصت حضور استاد دوست داشتنی مثنوی خوانی یعنی محمود قنبری را بهترین شکل ممکن مغتنم می شمارند.

طبق گزارش های رسیده حاضرین از همان جلسه نخست نسبت به ثبت و ضبط مطالب مطروحه در کلاس اقدام نموده اند و پس از پایان کلاس نیز رضایت کامل خود را عنوان داشته اند.  

برنامه مثنوی خوانی از مدتها پیش در صحبتهای بعضا غیر رسمی روح ا... علوی نیا دبیر شورایاری کوی بیمه مطرح شده بود که البته وی منتظر جا به جایی ساختمان سرای محله بیمه و برگزاری شایسته این محفل بود که حالا به نظر می رسد وقت اجرای این برنامه رسیده است.

دامنه تغییرات زیر پوستی سرای محله کوی بیمه با تلاشهای مدیر محله این مجموعه یعنی مبعث ستوده از مدتها پیش آغاز شده. در همین زمینه از مدتها پیش بحث فعالسازی زیر مجموعه ها که از آنها تحت عنوان «خانه» یاد می شود نیز در دستور کار قرار گرفته که بر این ساس تغییر نفراتی که فعالیت کمتری از خود بروز داده اند نیز دور از ذهن نمی باشد. طبق اعلام روح ا... علوی نیا در صورت جایگزینی نفرات جدید در سرای محله بیمه دو شرط فعالیت اختصاصی در سطح ناحیه برای سرای محله بیمه و همچنین عدم وجود حاشیه در ارتباط با دست اندرکاران شهرداری ناحیه به عنوان شروط اصلی در نظر گرفته می شوند.

سرای محله بیمه در بلوار شهید نفیسی، جنب داروخانه دکتر فلاح زاده قرار دارد.

منتشر شده در يكشنبه 31 مرداد 1395       کد خبر : 4700
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح