داستان پنج میلیون دریافت شده از بلوک 19 چیست؟

داستان پنج میلیون دریافت شده از بلوک 19 چیست؟

یکی از مهمترین انتقاداتی که توسط مخالفین به هوشنگ هموطن عضو شورایاری و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان وارد می شود، بحث دریافت مبلغ 5 میلیون تومانی از بلوک 19 است.

این مسئله چند صباحی است که در شبکه های اجتماعی و بالاخص تلگرام حاشیه های بسیاری را بوجود آورده و عمده مخالفان او که از یک سری مسائل دلخوری های خاص خود را دارند مدام بر روی این قضیه مانور می دهند.

اما هموطن برای نخستین بار به صورت رسمی در جلسه سه شنبه هفته پیش که در بلوک 2 برگزار شد توضیحاتی را در این زمینه بیان نمود. جلسه ای که تقریبا هیچ کس حاضر نیست در خصوص مباحث مطروحه در آن اظهار نظری کند اما از قول یکی از منابع که نخواست نامش فاش شود اطلاعاتی در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته است.

به گفته منبع حاضر در جلسه هوشنگ هموطن در این جلسه مستنداتی را ارائه می کند که این مبلغ به منظور تهیه نقشه مشاعات بلوکهای 11 تا 19 در مقیاس مورد نظر دریافت شده و عینا در اختیار کارشناس رسمی دادگستری قرار گرفته است که مدارک پرداخت این پول به کارشناس رسمی دادگستری نیز موجود است.(این نقشه در پرونده دارالقرآن مورد استفاده قرار گرفته است).

عضو شورایاری شهرک اکباتان همچنین توضیح داده است که عملکردش کاملا شفاف است و هر زمانی هر یک از ساکنین شهرک اکباتان می توانند در خصوص کارهایش از وی سوال و او نیز متقابلا پاسخگو باشد. اما در سوی مقابل هموطن خواستار ارائه توضیحات بیشتر در خصوص امضاء صورتجلسه نحوه فعالیت مجتمع مگامال در شهرک اکباتان توسط عضو فعلی شورایاری شهرک اکباتان یعنی ربابه طایفه تبریزی شده است.  

گفتنی است در این جلسه ربابه تبریزی در پاسخ به گفته های هموطن اعلام که این صورتجلسه جعلی  است و وی باید اصالت صورتجلسه را ثابت کند. در پاسخ هموطن نیز اذعان نموده که حاضر است یک نفر به عنوان حکم تعیین شود تا اصالت صورتجلسه را با حضور وی به اثبات برساند. ضمن اینکه قاعدتا اگر صورتجلسه جعلی باشد، فردی که نامش به عنوان امضاء کننده در پایین آن برگه است می تواند نسبت به انتشار مدرک جعلی در مراجع قانونی شکایتی را مطح نماید.

منتشر شده در يكشنبه 31 مرداد 1395       کد خبر : 4706
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح