جاسوسی قطری ها از تیم ملی فوتبال ایران

جاسوسی قطری ها از تیم ملی فوتبال ایران

قطری ها در تلاش هستند تا بتوانند اطلاعات مورد نیاز را در آستانه بازی با ایران، درباره تیم ملی به دست بیاورند.

برای قطری ها بسیار مهم است که بتوانند شناخت کافی از تیم ملی داشته باشند تا در بازی 11 شهریور و در ورزشگاه آزادی بتوانند از ایران امتیاز بگیرند.  اما آنها برای اینکه بتوانند از ایران اطلاعات بگیرند باید از پس فردی مانند کارلوس کی روش بربیایند. او با تجریه 34 سال مربیگری فوتبال، اینقدر تجربه دارد که بداند چطور به قطری ها اطلاعات ندهد.

از ایتالیا خبر می رسد حریف ایران حتی نماینده ای را به این کشور فرستاده تا بتواند از تیم ملی اطلاعاتی به دست بیاورد. نماینده قطر گویا روز گذشته هم در ورزشگاه خانگی اسپال حضور داشت و بازی تیم ملی ایران را زیر نظر گرفت. در این مسابقه هم کارلوس کی روش با تیزهوشی کامل، علاوه بر اینکه سبک بازی تیم را تغییر داد، شماره بازیکنان را جابجا کرد و حتی اطلاعات غلط به ایتالیایی ها داد. بدین ترتیب اطلاعاتی که قطری ها از این مسابقه جمع آوری کردند، کاملا اطلاعات به درد نخوری بود چراکه کی روش تنها قصد داشت میزان آمادگی بازیکنان را تست کند و تاکتیک های تیمی را به کار نگرفت.

ایران در ادامه اردوی خود یک بازی دیگر هم برگزار می کند که این مسابقه پشت درهای بسته خواهد بود. بازی در کمپ کاورچینو برگزار می شود که هرکسی اجازه ورود به آن را ندارد. هر چقدر قطری ها در آستانه بازی با ایران، دیدار دوستانه می کنند، تیم ملی ترجیح می دهد بازی نکند تا دستش برای حریف رو نشود. قطر با عراق بازی کرد که برد. به رئال بتیس اسپانیا باخت و با اردن هم رودرو شد. کی روش و دستیارانش فیلم تمام این بازی ها را دارند و به دقت قطر را آنالیز می کنند. تازه قرار است بازی با تایلند در دوحه را هم زیر نظر بگیرند.

احتمالا یکی از دستیاران کی روش عازم این کشور می شود تا تماشاگر مسابقه باشد. در واقع شناخت ایران از قطر تا حدود زیادی کامل شده و بی شک کی روش می داند آنها با چه تاکتیکی مقابل ایران بازی می کند اما قطر اطلاعاتی از ایران ندارد چراکه تیم ملی بازی دوستانه خاصی انجام نداده و مقابل اسپال هم که کلا چیزی رو نکرده است. این حربه همیشگی کی روش است و این بار هم با همین حربه، قطری ها را بازی داده است.

منتشر شده در يكشنبه 31 مرداد 1395       کد خبر : 4709
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح