الگو برداری سایر نواحی از ایده قرارگاه فرهنگی ناحیه 6

الگو برداری سایر نواحی از ایده قرارگاه فرهنگی ناحیه 6

جانشین اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری ناحیه 6 از ایجاد تحول در برنامه های کاری این واحد در طی ماههای اخیر خبر داد.

سید باقر قائم مقامی با اعلام این مطلب افزود: در طی ماههای گذشته تلاش های قابل توجهی از جانب شخص سید یوسف درود و همکاران فرهنگی ایشان صورت گرفته است که همین امر قطعا بر عمق و ارزش کارهای های انجام شده می افزاید ضمن اینکه سلامت مالی اداره اجتماعی ناحیه نیز قطعا قابل ملاحظه است.      

وی در توضیح بیشتر تلاشهای صورت گرفته نیز گفت: من شخصی هستم با سه سال و نیم سابقه حضور در اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه 6 و البته پیش از آن هم چند سال در قالب مشارکت های داوطلبانه محلی با شهرداری ناحیه در ارتباط بوده ام اما هیچ زمانی به مانند دوره فعلی شاهد طراوت و شادابی و همچنین پرهیز از گزارش سازی های صوری ندیده ام. البته این مطلب به معنای عدم فعالیت اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه 6 در دوره های پیشین نمی باشد چون قطعا در گذشته نیز کارها به شکل صحیح به انجام می رسید اما واقعیت این است که سابق انرژی افراد صرف کارهای روتین و مشخص اداری می شد اما حالا علاوه بر آن خلاقیت و طراوت فرهنگی نیز چاشنی فعالیت های اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 شده است که جا دارد خسته نباشید خود را خدمت همکاران اعلام نمایم.

در همین زمینه لازم به ذکر است ایده اصلی قرارگاه فرهنگی ناحیه 6 که با حمایت و پشتیبانی تأثیر گذار دفتر امام جمعه محترم کن و حومه پایه گذاری شده، یکی از مهمترین فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در سطح ناحیه می باشد و جالب اینکه طبق شنیده ها نواحی دیگر منطقه 5 نیز در حرکتی مشابه اقدام به الگو برداری از این حرکت نموده اند. در همین خصوص هماهنگی های قابل توجهی میان اداره فرهنگی اجتماعی ناحیه 6 منطقه 5 شهرداری و دفتر امام جمعه کن و حومه شکل گرفته است که بی شک بستر زمان عامل مهم به ثمر رسیدن میوه این تعاملات خواهد بود.   

قرارگاه فرهنگی ناحیه 6 که با نام شهدای مدافع حرم کار خود را آغاز کرده است، یک تشکل مردمی و البته مسجد محور است که با حمایت دفتر امام جمعه و شهرداری، برنامه ریزی های فرهنگی برای حل برخی معضلات اجتماعی در سطح محلات ناحیه را پیگیری می کند.

منتشر شده در چهارشنبه 3 شهريور 1395       کد خبر : 4721
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح