طرح پاکسازی اراذل در C2، A2 و اتوبوس های پارک شده

طرح پاکسازی اراذل در C2، A2 و اتوبوس های پارک شده

شب گذشته عوامل کلانتری 135 آزادی طرح پاکسازی اراذل و اوباش را در بلوکهای C2 و A2 اجرا کردند و پس از آن برخورد لازم با مصرف کنندگان شیشه در اتوبوس های پارک شده در اکباتان نیز صورت گرفت.

طرح پاکسازی که شب گذشته به اجرا رسید بنا به درخواستهای مکرر ساکنین به انجام رسید و در نخستین گام منطقه «هفت تپه» بلوک C2 بصورت کامل مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت.

هفت تپه یکی از محل هایی است که بنا به گفته ساکنین C2 معتادین در آنجا تجمع می کنند اما شب گذشته هیچ فرد معتاد یا بزهکاری در این محدوده حضور نداشت.  

پس از C2 نیروهای کلانتری با حضور در بلوک A2 نسبت به حضور اراذل و اوباش واکنشهای لازم را نشان دادند. نکته مهم حضور در بلوک A2 درخواست های حضوری ساکنین برای اجرای گشت منظم در این مجموعه در ساعات ابتدایی عصر بود که این مهم به انجام خواهد رسید.

اما قسمت پایانی طرح پاکسازی دیشب کلانتری 135 آزادی به حضور در داخل اتوبوس های پارک شده در بلوار شهید بوذری، حد فاصل میدان بسیج و همگتانه (شمال به جنوب) اختصاص داشت که در این حضور عده ای در حین مصرف شیشه دستگیر شدند. از افراد دستگیر شده علاوه بر مواد مخدر تعداد قابل توجهی از ادوات مصرف مخدرها نیز بدست آمد.

پس از بررسی وضعیت موجود و با دستور فرمانده تیم عملیاتی کلانتری، ضرب الاجل لازم برای خروج اتوبوس ها از شهرک اکباتان صادر شد.

در ادامه گزارش تصویری طرح پاکسازی آمده است. 

منتشر شده در يكشنبه 7 شهريور 1395       کد خبر : 4738
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح