مصوبه عجیب شورایاری، موزه کردن دور میدان بسیج!!

مصوبه عجیب شورایاری، موزه کردن دور میدان بسیج!!

روز گذشته از طریق فضای تلگرام مصوبات دوره جدید شورایاری شهرک اکباتان انتشار یافته و در آن موارد تصویبی در اختیار افکار عمومی قرار گرفته است.

تعداد این مصوبات به 7 مورد می رسد که تقریبا در بیشتر آنها خط مشی های کاری شورایاری در سال جدید تعریف شده و تا حدودی به آیین نامه های کاری شبیه است. اما در یک مورد بسیار مهم که قطعا وزن و عیار «تصمیم گرفتن» در شورایاری را مشخص می کند آمده است: راه اندازی نمایشگاه و موزه دائمی سازه شهرک اکباتان در مکان مغازه های واگذار شده میدان بسیج (آبنما).

همچنین در توضیح بیشتر این مصوبه آمده است: با عنایت به سیاست کلی مشارکت مردمی در استفاده از امکانات مدیریت شهری، فضای اداری اطراف میدان بسیج به نمایشگاه و گالری دائمی (فنی، هنری و ...) با نگاه کارشناسی و برابر ضوابط اختصاص یابد.

ضمن احترام به نگاه افراد حاضر در جلسه که به این مصوبه رأی مثبت دادند (تبریزی، تیرا، ایمانی، رهنما، محمودی) ایراد چند پرسش ضروری است که امیدواریم شورایاران محترم یا حداقل رابط اطلاع رسانی آنها پاسخگوی این سوالها باشند.

نخست: بسیاری از مشکلات مردم اکباتان را کلافه کرده است. ترافیک سه راه مخابرات و کوچه فیات، خط اتوبوس اختصاصی شهرک اکباتان که از ابتدای امسال هیئت مدیره مرکزی و دبیر سابق شورایاری پیگیر آن هستند و حتی جان انسانها که در اطراف بلوک 2 فاز 2 به سبب سرعت گاه و بی گاه برخی اتومبیل ها با تهدید مواجه است.

آیا نیاز واقعی مردم اکباتان راه اندازی موزه دائمی سازه شهرک اکباتان است؟؟ آیا غیر از این است که خود سازه بلوکها مهمترین نماد مهندسی صورت گرفته در شهرک اکباتان به حساب می آید که با نگهداری بهتر آنها می توان قدردانی لازم را به عمل آورد؟

دوم: بودجه موزه، گالری، نمایشگاه یا هر چیز دیگری را چه کسی خواهد پرداخت؟ آیا شورایاران محترم دست در جیب مبارک خواهند نمود یا این طرح مطرح شده که فقط مطرح شده باشد!!!!

سوم: دوستان عزیز شورایار که خوب اطلاع دارند ساختمان سرای محله اکباتان قرار است واگذار شود و سرای محله به فضای دور میدان بسیج انتقال یابد. پس چرا وقت عزیز خود را به عنوان نمایندگان محلی مردم صرف تصویب مسائلی می کنید که از ابتدا خودتان هم می دانید ....    

به هر صورت امیدواریم حداقل همانگونه که دوستان شورایار دغدغه پاسخگویی از جانب مسوولین را دارند، خود نیز به این مسئله عمل کنند.

توضیح: در مصوبه ارائه شده خانم ربابه تبریزی به عنوان مسوول پیگیری این طرح معرفی شده اند.

منتشر شده در دوشنبه 8 شهريور 1395       کد خبر : 4748
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح