امکان بروز خسارت جانی در سرای محله اکباتان

امکان بروز خسارت جانی در سرای محله اکباتان

طی روزهای گذشته نمای بیرونی ساختمان سرای محله شهرک اکباتان به شکل عجیبی شروع به ریزش کرده است.

ریزش نمای ساختمان سرای محله شهرک اکباتان که هم در بخش نمای شمالی و هم جنوبی رخ داده است عملا تردد افراد را با خطرات بالایی مواجه ساخته چون هر لحظه امکان سقوط سنگ بر روی سر عابرین وجود دارد.

این در حالی است که عمر ساختمان سرای محله شهرک اکباتان چیزی نزدیک به 5 سال است و همین مطلب بر حجم سوال ها می افزاید که چرا ساختمانی با عمر تنها 5 سال باید به این حال و روز دربیاید؟

در همین خصوص چندی پیش نیز یکی از نماهای شیشه ای این ساختمان به شکل یک دفعه ای و بدون دلیل خاصی شکست که این امر نیز بر نگرانی ها می افزاید.  

گفتنی است پیگیری ها نشان می دهد که متأسفانه طی سالهای گذشته بودجه نگداشت مناسبی برای این ساختمان هزینه نشده و حتی طبق شنیده های البته تأیید نشده نیز در سال گذشته بودجه 13 میلیونی نگهداشت سرای محله اکباتان نیز به این امر اختصاص نیافته است.   

در هر صورت در حال حاضر امکان بروز خطرات جانی در پر تردد ترین فصل سال در سرای محله شهرک اکباتان وجود دارد و جا دارد آقای اسدالهی شهردار محترم ناحیه 6 و همچنین آقای قربانعلی پور در مقام معاون ایشان به این مسئله رسیدگی ویژه نمایند چون خدای نکرده در صورت بروز حادثه دیگر مجالی برای توجیه باقی نخواهد ماند.  

همچنین در کنار شهرداری ناحیه 6 شورایاران اکباتانی نیز می توانند در این خصوص پیگیری لازم را به انجام برسانند تا کار مرمت و ایمن سازی این ساختمان با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

در ادامه عکسهایی از ریزش نمای ساختمان سرای محله اکباتان آمده است.

منتشر شده در سه شنبه 9 شهريور 1395       کد خبر : 4754
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح