پاسخ معاون ناحیه به خبر ریزش ساختمان سرای محله

پاسخ معاون ناحیه به خبر ریزش ساختمان سرای محله

وحید قربانعلی پور معاون شهرداری ناحیه 6 به خبری که صبح امروز تحت عنوان «امکان بروز خسارت جانی در سرای محله اکباتان» منتشر شد پاسخ داد.

معاون شهردار ناحیه 6 منطقه 5 که در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگویی مطلب طرح شده را بر عهده گرفت در این خصوص گفت: البته ما قبول داریم که نمای ساختمانی با عمر 5 سال نباید شروع به ریزش کند و این نشان می دهد که در گذشته آنطور که باید توجهات لازم در این خصوص صورت نگرفته است.

وی در ادامه افزود: اما در حال حاضر شهرداری ناحیه 6 برنامه هایی که برای مقابله با این مشکل دارد شامل دو بخش می شود، نخست تسریع در روند جا به جایی ساختمان سرای محله اکباتان که با توجه به وضعیت فعلی این مکان امری لازم و ضروری است و در وهله دوم انجام اقدامات ایمن سازی سرای محله اکباتان که در این خصوص تهیه برآورد مالی لازم از سوی مدیر محله اکباتان به منظور انجام اقدامات ایمنی به ایشان اعلام شده است.

قربانعلی پور همچنین در خصوص شنیده ها از اختصاص بودجه 13 میلیونی نگهداشت مکان سرای محله که سال گذشته از طرف شهرداری منطقه 5 به حساب ناحیه 6 واریز شده است اما به سرای محله اکباتان نیز تعلق نگرفته است گفت: از ابتدا هم قرار نبوده پولی به حساب سرای محلات واریز شود بلکه بحث تجهیز و ارائه خدمات به سرای محلات بوده است که در این زمینه کارهای لازم به انجام رسیده و همچنان هم آمادگی پشتیبانی لازم از این اماکن در هر زمانی وجود دارد.

همانطور که در ابتدای متن هم به آن اشاره شد معاون شهردار ناحیه 6 در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات مطروحه بود که در این زمینه جای قدردانی ویژه کاملا احساس می شود.

منتشر شده در سه شنبه 9 شهريور 1395       کد خبر : 4765
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح