سرای محله بیمه نمایشگاه لوازم التحریر راه اندازی می کند

سرای محله بیمه نمایشگاه لوازم التحریر راه اندازی می کند

شب گذشته جلسه امناء کوی بیمه برگزار و در آن مهمترین موارد این محله مورد بررسی قرار گرفت.

این نشست که طبق روال همیشگی در روزهای دوشنبه و بدون تغییر خاص در ساعت آن برگزار گردید به مواردی که مهمترین آنها در ادامه آمده است پرداخته شد.

رسیدگی به وضعیت خانه کوثر

خانه کوثر کارگاهی است در قالب یک تولیدی زنانه که مختص زنان سرپرست خانوار و یا کم بضاعت می باشد و زیر نظر شهرداری تهران فعالیت می کند.

از مدتها پیش امناء کوی بیمه نگرانی های خود را در خصوص امنیت واحدی که در سرای محله بیمه مشغول به کار است اعلام نموده اند. مشکل بزرگ این کارگاه سیستم برق آن می باشد که هر آن احتمال بروز حادثه را در دل خود دارد و به همین دلیل منتخبین کوی بیمه با وسواس خاصی پیگیر تغییر وضعیت فعلی آن هستند.

نمایشگاه کارآفرینی و لوازم التحریر

قرار است با توجه به نزدیک شدن به ایام اول مهر ماه یک نمایشگاه کارآفرینی با گرایش عمده لوازم التحریر در سرای محله بیمه برگزار شود. در این نمایشگاه قرار است هماهنگی های لازم برای عرضه لوازم التحریر با قیمت ارزان به انجام برسد.

محل سرای محله کوی بیمه با توجه به اینکه در بلوار شهید نفیسی شهرک اکباتان واقع شده است از موقعیت خوبی برای اجرای طرح های فرهنگی، اجتماعی و درآمد زایی برخوردار است و همین مسئله نقطه قوت برگزاری نمایشگاههای اینچنینی به حساب می آید. شاید هر چه زمان بیشتر بگذرد اهمیت تلاش و کار بزرگی که بیمه ای ها در جا به جایی ساختمان سرای محله خود به انجام رساندند بهتر مشخص شود.   

برگزاری جلسات منظم کارگروهها

سید روح ا... علوی نیا دبیر شورایاری کوی بیمه طی یکسال گذشته پیگیری های بسیاری را برای برگزاری جلسات کارگروهها به انجام رسانده است و اگر به دنبال قضاوت صادقانه باشیم باید بگوییم که به غیر از کارگروه فرهنگی اجتماعی و البته تا حدود کمی سلامت و محیط زیست باقی کارگروههای شورایاری کوی بیمه فعالیت آنچنانی ندارند. البته خود دبیر شورایاری کوی بیمه نیز به خوبی این موضوع واقف است و به همین دلیل است که در جلسه شب گذشته نیز مجدد بر روی این مسئله تأکید شده است.   

منتشر شده در سه شنبه 9 شهريور 1395       کد خبر : 4767
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح