مگامال: بدهکار نیستیم 7 میلیارد هم طلبکاریم

مگامال: بدهکار نیستیم 7 میلیارد هم طلبکاریم

مدیر عامل شرکت نگین آرای آسیا در نامه ای به مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه پرده صحبت از 7 میلیارد تومانی انجام داده که طی سالهای گذشته به شرکت مترو پرداخت شده است.

در این نامه که به منظور پیگیری مشکلات بازگشایی درب ایستگاه مترو شهرک اکباتان به مجتمع فرهنگی - رفاهی مگامال نگاشته شده است، اشاره به سوابق فیما بین شرکت مترو و گروه اقتصادی مهرگان به عنوان یکی از سرمایه گذاران عمده شرکت نگین آرا صورت گرفته است.

فحوای کلام سید مجتبی شفیعی (مدیر عامل نگین) در این نامه این است که قرار بوده بخشی از سهام سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر تهران در پروژه مگامال به به گروه اقتصادی مهرگان واگذار شود و در مقابل مهرگان نیز مبلغ 50 میلیارد تومان به شرکت مترو بپردازد.   

اما پس از این توافق سهام سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر تهران در پروژه مگامال به بانک شهر انتقال یافته است و عملا قول و قرارهای منعقده کن لم یکن شده است و این در حالی است که مبلغ 7 میلیارد تومان در پی اجرای اولیه صورتجلسه از جانب مهرگانی ها پرداخت گردیده.    

البته مستندات مطالب ذکر شده به همراه این نامه پیوست می باشد تا در نهایت مدیر عامل نگین آرای آسیا درخواست چندین باره خود را در خصوص بازگشایی هر چه سریعتر ورودی ایستگاه مترو شهرک اکباتان به مگامال مطرح کند و با صراحت عنوان شود که «نه تنها شرکت نگین آرای آسیا (مجری مگامال) یا هر کدام از سهامداران آن هیچ تعهد مالی به شرکت مترو ندارند بلکه مبلغ 7 میلیارد تومان نیز طلبکار هستند».

پیش از این نیز مگامالی ها به دفعات خواستار بازگشایی درب مترو به روی این مجتمع بودند که بی شک رونق بیشتر اقتصادی مغازه داران و کسبه آن را فراهم می سازد اما مجری خط 4 شرکت مترو هر بار مباحثی در خصوص انجام تعهدات مالی توافق شده را پیش می کشید.

بهره برداری از پتانسیل مالی مسافرین ایستگاه مترو یکی از مهمترین تاکتیک هایی است که مدیران مگامال برای رونق بیشتر این مجتمع مد نظر دارند.  

حالا با نامه جدید ارسال شده به مهندس درویشی باید منتظر عکس العمل مدیران شرکت راه آهن شهری تهران و حومه بود.

منتشر شده در پنجشنبه 11 شهريور 1395       کد خبر : 4778
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح