جنگ روانی کی روش با سرمربی قطر

جنگ روانی کی روش با سرمربی قطر

سرمربی تیم ملی قطر از سوال خبرنگاران ایرانی دلخور شد.

خوزه دنیل کاررنو سرمربی اروگوئه ای تیم ملی قطر، دیروز وقتی رودوری خبرنگاران ایرانی نشسته بود، تصور نمی کرد آنها حرف های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی را تکرار کنند. او شنیده بود که کارلوس کی روش گفته است بازیکنانش هویت ندارند چراکه از کشورهای مختلف دورهم جمع شده اند تا برای قطر بازی کنند. این حرف ها از نظر کاررنو شاید جنگ روانی به نظر می رسید.  وقتی این مربی اروگوئه ای دیروز رودروی خبرنگاران نشست، دومین سوال از او این بود که تیم ملی شما متشکل از بازیکنانی با ملیت های مختلف هستند و این دلیلش چیست؟ کاررنو در آن لحظه جا خورد و گفت: «من آمده ام درباره بازی حرف بزنم. در فرانسه هم بازیکنان دو ملیتی حضور دارند...» اما او هم به خوبی می دانست نیمی از تیم ملی فرانسه دو ملیتی نیستند و تیم ملی قطر برای خودش در دنیا رکوردار است.

کاررنو در آن لحظه ناراحت بود و طبق خبرهای رسیده پس از خروج از اتفاق کنفرانس، به شدت عصبانی بود و به زبان های انگلیسی و اسپانیایی و به نشانه اعتراض، حرف هایی می زد. شاهدان می گویند این مربی گفته است: «چرا خبرنگاران می گویند چند ملیتی هستیم؟ می خواستند با این سوال ها اعصابم را خرد کنند.»

کاررنو اعتقاد داشت پرداختن به این موضوع در واقع با هدف بهم زدن تمرکز این تیم است و در نهایت با ناراحتی ساختمان فدراسیون فوتبال را ترک کرد. از نظر ایرانی ها، این مربی اروگوئه ای شروع کننده جنگ روانی بود. او برای اینکه کی روش و دستیارانش از تاکتیک های تیمش با خبر نشوند تمرینات این تیم را بست، شماره بازیکنانش را جابجا کرد و حتی تصویربرداران را در آخرین بازی تیمش از ورزشگاه بیرون کرد. موش و گربه بازی های او باعث شد تا کی روش هم دست به مقابله به مثل بزند و در بازی های دوستانه نام بازیکنان را اشتباه به خبرنگاران ایتالیایی بدهد و حتی شماره ها را جابجا کند. در ادامه هم کارلوس با زیرکی بحث چند ملیتی بودن قطر را پیش کشید و باعث شد تا دیروز سرمربی تیم ملی قطر به خاطر مطرح شدن این موضوع در کنفرانسش عصبانی شود و با دلخوری شدید به اردوی تیمش برگردد.

ایران و قطر امروز (پنجشنبه) از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی در قالب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 رو در روی هم قرار می گیرند.

منتشر شده در پنجشنبه 11 شهريور 1395       کد خبر : 4779
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح