معارفه دبیر جدید شورایاری برگزار می شود

معارفه دبیر جدید شورایاری برگزار می شود

روز یکشنبه (فردا) قرار است معارفه دبیر جدید شورایاری شهرک اکباتان در محل سرای محله شهرک اکباتان برگزار شود.

در این مراسم که از ساعت 18 زمان آغاز آن اعلام شده اعضای امناء شهرک اکباتان به همراه نفراتی از ستاد هماهنگی شورایاری ها حضور خواهند داشت و معارفه دبیر جدید یعنی ربابه طایفه تبریزی صورت خواهد پذیرفت.

انتخابات شورایاری شهرک اکباتان طی هفته های گذشته با حاشیه های بسیاری برگزار شد تا جاییکه در یک نوبت نفرات شورایار شرکت کننده در آن به حد نصاب نرسیدند و در نوبت دوم رایزنی های لازم صورت گرفت و نفرات شرکت کننده به تعداد لازم رسیدند.   

البته پس از پایان انتخابات حواشی این مسئله فروکش نکرد تا جاییکه هوشنگ هموطن دبیر سابق شورایاری نامه نگاری هایی را به افراد و نهادهای گوناگون انجام داد و از مواردی که به زعم وی تخلف آیین نامه ای به حساب می آمد صحبت نمود و به همین دلیل از عدم «تحویل مهر و دفتر شورایاری» سخن گفت که البته فردا معلوم می شود این صحبتها تنها «بلوف» بوده یا اعتراض جدی وجود دارد.

ربابه تبریزی در سال نخست به عنوان بازرس امناء شهرک اکباتان فعالیت می کرد و البته شنیده ها حکایت از این دارد که قرار بود در همان سال نخست نیز به عنوان دبیر انتخاب شود که سفر وی به اروپا این امکان را از وی صلب کرد. تبریزی در سال دوم فعالیت شورایاری و در حالیکه 3 عضو دیگر شورایاری حمایت کاملی را از وی به انجام رساندند با یک اکثریت نسبی به عنوان دبیر شورایاران اکباتان انتخاب شد.

منتشر شده در شنبه 13 شهريور 1395       کد خبر : 4786
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح