نیمه شهریور طلسم حرکت اتوبوسهای اکباتان می شکند؟

نیمه شهریور طلسم حرکت اتوبوسهای اکباتان می شکند؟

عضو شورایاری و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان عدم آمادگی شهرک آپادانا برای جداسازی اتوبوسها را مهمترین دلیل راه اندازی نشدن خط جدید اتوبوس شهرک اکباتان برشمرد.

هوشنگ هموطن با اعلام این خبر افزود: همانطور که پیش از این هم عنوان شد قرار است خطوط اتوبوسرانی اکباتان و آپادانا جداسازی شوند و در این رابطه از تعداد 15 دستگاه اتوبوس موجود در خط گردشی فعلی که هر دو شهرک را پوشش می دهند، 12 دستگاه به شهرک اکباتان و 3 دستگاه به آپادانا اختصاص پیدا کند.   

وی در ادامه گفت: متأسفانه هنوز زیر ساخت های لازم در شهرک آپادانا به منظور استقرار اتوبوس ها یا همان پایانه اتوبوسها ایجاد نشده است اما طبق آخرین قولی که واحد اتوبوسرانی منطقه 5 به ما داده است نیمه شهریور زمان آغاز به کار خط جدید اتوبوسها در مسیر اکباتان- آزادی- مترو صادقیه خواهد بود.

ماجرای خط اتوبوس جدید شهرک اکباتان یکی از داستانهای دنباله داری است که قریب به 6 ماه از وعده راه اندازی آن می گذرد. در این مدت هیئت مدیره مرکزی و تعدادی از شورایاران اکباتانی به دفعات این مصوبه را پیگیری کرده اند و حتی در مواردی با عذرخواهی مدیران به خاطر تأخیر نیز مواجه شده اند اما چیزی که مسلم است اینکه پیگیری اکباتانی ها همچنان ادامه دارد.

خط اتوبوس گردشی فعلی شهرک اکباتان که از آپادانا نیز می گذرد، با وجود اتلاف وقت زیاد مبلغ 900 تومان را بر مسافرین تحمیل می کند اما در خط اختصاصی جدید که بسیاری چشم انتظار راه اندازی آن هستند مبلغ 700 تومان در نظر گرفته شده است.

منتشر شده در شنبه 13 شهريور 1395       کد خبر : 4791
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح