تجلیل از نویسنده اکباتانی پس از درج خبر اهداء کتاب

تجلیل از نویسنده اکباتانی پس از درج خبر اهداء کتاب

پس از اینکه در ماه گذشته خبری با عنوان «نویسنده اکباتانی کتابهای خود را به کودکان اهداء کرد» درج شد، حالا مدیران خانه فرهنگ آیه تصمیم به تجلیل از این نویسنده گرفته اند.

در خبر اولیه ، اعظم حاج یوسفی تعدادی از آخرین اثر خود را که در ژانر کودک با نام «مملی و ده برزرود» منتشر کرده به کودکان روستایی به همین نامه یعنی «برزرود» از توابع شهرستان نطنز واقع در استان اصفهان تقدیم کرده بود.

اهداء این کتابها  در مراسمی که پس از برگزاری جشن پاکسازی روستای نامبرده برگزار شده بود به کودکان فعال در زمینه پاکسازی محیط زیست روستا تقدیم گردید. 

اکنون و در پی اطلاع رسانی صورت گرفته در خصوص حرکت ارزشمند نویسنده اکباتانی، خانه فرهنگ آیه تصمیم گرفته است در مراسمی از این فرهیخته تجلیل لازم را به عمل آورد.

اعظم حاج یوسفی تاکنون موفق به انتشار 8 کتاب در زمینه کودکان شده است و آخرین اثر او در قالبی شعرگونه همراه با رگه هایی از طنز آموزشهای محیط زیست را به کودکان ارائه می کند.

اعظم حاج یوسفی علاوه بر کار نویسندگی سالها است به عنوان مدیر عامل موسسه خیریه موعود ایرانیان که در زمینه خدمات رسانی به کودکان کار و بد سرپرست فعالیت می کند، مشغول است.

وی در حال حاضر 3 کتاب دیگر نیز در خصوص موضوعات کودکان و نوجوانان در دست انتشار دارد که به زودی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

مراسم تجلیل از اعظم حاج یوسفی مورخ یکشنبه 14 شهریور از ساعت 17 در خانه فرهنگ آیه برگزار می شود.

خبر مرتبط: نویسنده اکباتانی کتابهای خود را به کودکان اهداء کرد

منتشر شده در شنبه 13 شهريور 1395       کد خبر : 4793
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح