واکنش هموطن به توضیحات کانال هیئت مدیره مرکزی

واکنش هموطن به توضیحات کانال هیئت مدیره مرکزی

پس از درج خبری از هوشنگ هموطن عضو شورایاری و هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان در خصوص پیگیری انتقال پساب فاضلاب از تصفیه خانه واقع در جنوب اکباتان به پارک نرگس در شمالی ترین نقطه شهرک اکباتان، کانال رسمی هیئت مدیره مرکزی توضیحی را منتشر کرد که حالا این توضیحات با واکنش هموطن مواجه شده است.

همانطور که اشاره شد پس از درج خبر مذکور کانال رسمی هیئت مدیره مرکزی شهرک اکباتان نوشت: «هیئت مدیره مرکزی از سالها قبل پیگیر انجام این کار بوده است و در جلسات با مدیران آب و فاضلاب و بازدید از شبکه های تأسیسات فاضلاب شهرک قرار شد پس از میکروب زدایی و تأیید محیط زیست و بهداشت، لوله کشی از تأسیسات شهرک با نصب تانکر هوایی صورت گرفته و فضای سبز شهرک و پارک نرگس آبیاری شود».  

پس از توضیح تلگرامی هوشنگ هموطن متن مکتوبی را ارسال نموده که در آن آمده است:

«دوستان عزیز همشهرکی

سلام علیکم

با توجه به زحمات دوست عزیز جناب آقای حسیبی در مورد لوله کشی پساب تسویه شده فاضلاب شهرک جهت آبیاری فضای سبز که مدعی شدند سالیان متمادی پیگیر آن بوده اند، بنده به احترام ایشان از پیگیری این امر خودداری نموده و تقاضا می نمایم وی مسوولیت اجرای این امر را بپذیرند و مشخص نمایند تا چه زمانی و توسط چه سازمان، ارگان یا نهادی این لوله کشی صورت خواهد پذیرفت. ضمنا جهت همیاری رئیس هیئت مدیره مرکزی به اطلاع می رساند از نظر میکروبی آلودگی پساب رفع و گواهی محیط زیست آن نیز صادر شده است و در حال حاضر شهرداری منطقه 9 و 10 نیز از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز استفاده می نمایند.

در خاتمه خواهشمند است جهت اطلاع ساکنین محترم اکباتان نامه نگاری و سوابق نیز به اطلاع رسانده شود».

با تشکر- هوشنگ هموطن

-------------------------------------------------

برای توضیحات ارائه شده از جانب هر دو عزیز نمی توان تحلیلی را مرقوم کرد چون احتمال دلخوری و ناراحتی وجود دارد اما امیدواریم هر فعلی که به انجام می رسد در نهایت منافع مردم شهرک اکباتان در آن لحاظ شود. 

منتشر شده در دوشنبه 15 شهريور 1395       کد خبر : 4800
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح