اتوبوسهای اکباتان بالاخره رسیدند، موفقیت از آن کیست؟

اتوبوسهای اکباتان بالاخره رسیدند، موفقیت از آن کیست؟

پس از مدتها پیگیری نخستین شواهد از آغاز به کار خط اتوبوس جدید شهرک اکباتان نمایان شده است.

از روز گذشته تابلوهای جدید در ایستگاههای اتوبوس شهرک اکباتان نصب شده است و همچنین اطلاع رسانی محیطی نیز در این خصوص صورت گرفته است تا از روز 21 شهریور یعنی مصادف با روز ملی «سینما» خط اتوبوس شهرک اکباتان- مترو صادقیه و میدان آزادی طی مسیر شهرک اکباتان، فاز 2، فاز 3، فاز 1، جاده مخصوص غرب، ستاری شمال، اتوبان شهید فهمیده شرق، میدان شهید رحمانی، خیابان دانش، میدان آزادی، جاده مخصوص غرب حرکت خود را انجام دهد.

خط اتوبوس جدید شهرک اکباتان پس از قریب به 6 ماه پیگیری مداوم به نتیجه رسیده است و مهمترین دلیل تلاش برای ایجاد آن نارضایتی ساکنین از اتلاف وقت زیاد و همچنین هزینه گزاف بوده است.

اما در طراحی خط جدید هر دو اشکال خط سابق مورد تصحیح قرار گرفته است یعنی مسیر اتوبوسهای اکباتان و آپادانا از یکدیگر جدا شده است که خود همین در زمان صرفه جویی قابل ملاحظه ای را شامل می شود و از سوی دیگر هزینه 900 تومانی به 700 تومان کاهش پیدا کرده است.

موفقیت از آن کیست؟

طی ماههای گذشته یک تلاش سخت و نفسگیر از سوی دو نفر در نهایت منجر به آغاز به کار خط اتوبوس جدید برای شهرک اکباتان شده است. نخست مجید حسیبی به نمایندگی از هیئت مدیره مرکزی و دوم هوشنگ هموطن از طرف شورایاران اکباتان.

در این فرآیند هیئت مدیره مرکزی از یک سو با مکاتبه و شورایاری اکباتان با پیگری های مستمر و حضور در جلسات متعدد این مهم را برای ساکنین اکباتان رقم زدند تا نشان داده شود در صورت همراهی و همدلی و همچنین کنار گذاشتن برخی اختلاف نظرها می توان کارهای ماندگاری را برای اکباتان به انجام رساند.

یادمان باشد که این نتیجه حاصل تلاش هر دو نماینده هیئت مدیره مرکزی و شورایاری اکباتان بوده است و هیچکس حق ندارد موفقیت را به نام خود سند بزند.    

شاید از امروز بسیاری به دنبال موج سواری از این اتفاق مهم باشند و خود را سهیم در این کار ماندگار بدانند اما واقعیت این است که تا روز گذشته که نخستین نشانه های ایجاد خط جدید نمایان شود بسیاری از مراحل اجرایی شدن آن حتی خبر نداشتند.

منتشر شده در سه شنبه 16 شهريور 1395       کد خبر : 4812
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح