خبر باور نکردنی درباره داور بازی ایران و ازبکستان!

خبر باور نکردنی درباره داور بازی ایران و ازبکستان!

بنجامین ویلیامز قرار است دیدار ایران و ازبکستان را سوت بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که کارشناس های فوتبال ایران یکپارچه به کارلوس کی روش و کادر فنی حمله می کنند که چرا باید به داورها اعتراض کند، بار دیگر مشخص شد که تمام نگرانی های او کاملا بجاست. کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم غیر منتظره و بحث برانگیز بنجامین ویلیامز را برای قضاوت بازی ایران و ازبکستان انتخاب کرد. این داور استرالیایی در بازی ایران و عراق در جام ملت با اشتباهی فاحش عامل حذف ایران از رقابت ها بود و پس از آن فدراسیون به شکایت از این داور پرداخت. ویلیامز در ادامه قضاوت در لیگ قهرمانان در ایران به کشور ما سفر نکرد.

پس از بازی ایران عراق در جام ملت های آسیا مارک بوسنیچ دروازه بان سابق تیم ملی استرالیا که به عنوان کارشناس در یک برنامه تلویزیونی حضور داشت گفت: ما بارها در مورد داوران استرالیایی صحبت کرده ایم و متاسفانه عملکرد آنها اصلا خوب نیست. قضاوت ویلیامز منزجرکننده بود و من فکر می‌ کنم او باید پاسخگوی قضاوتی که کرده باشد.

وی همچنین اذعان کرد: واقعا من شریک ناراحتی ایرانی ها هستم و بسیار از تصمیم داور عصبانی ام. می‌ دانم آنها چقدر سختی کشیده اند و داور بازی مرحله یک چهارم نهایی را برای ایران خراب کرد.

همچنین محمدرضا ساکت، مدیر تیم های ملی فوتبال در این باره به "ورزش سه" می گوید: قطعا مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیر می کند. رییس فدراسیون باید در این مسائل کلان ورود کند و این موضوعات در مسائل مدیریتی کلان انجام می شود. قطعا آقای تاج نیز نامه رسمی اعتراضی خود را به AFC ارسال می کند تا انشاءالله شرایط معمولی برای برگزاری مسابقه با ازبکستان وجود داشته باشد.

منتشر شده در چهارشنبه 17 شهريور 1395       کد خبر : 4828
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح