رئیس هیئت مدیره مرکزی بالاخره به مجمع A2 آمد

رئیس هیئت مدیره مرکزی بالاخره به مجمع A2 آمد

روز گذشته قرار بود مجمع بلوک A2‌ برگزار شود که البته به حدنصاب نرسید اما نکته مهم شرکت مجید حسیبی بعد از مدتها در مجمع بلوک محل زندگی خودش‌ بود.

بلوک A2‌ پس از استعفای اکثریت اعضای هیئت مدیره چند ماهی است که با همراهی شورای ساکنین امورات خود را به انجام می رساند. در این مدت تعداد قابل توجهی از ساکنین صحبت های زیادی را با مجید حسیبی که ریاست هیئت مدیره مرکزی را هم بر عهده دارد به انجام رساندند تا وی برای هفتمین بار در تاریخ سکونتش در شهرک اکباتان به عنوان رئیس هیئت مدیره بلوک A2‌ قبول مسوولیت کند اما حسیبی در تمام اظهار نظرهای غیر رسمی خود بر یک مورد تکیه داشت:‌«دیگر خسته شده ام،‌ با آمدن من هیچ چیز درست نمی شود چون در هر دوره چقدر تلاش کردم پس از من افرادی آمدند که ظرف مدت کوتاهی همه دستاوردها را به نقطه صفر رسانند».   

البته طبق شینده ها قرار بود رایزنی های انتخاب رئیس هیئت مدیره بلوک A2‌ با حضور حسیبی صورت پذیرد تا فرد اصلح برای این مسوولیت انتخاب شود. حتی چندی پیش جلسه ای تحت عنوان «پیشکسوتان بلوک» نیز برگزار شد تا رایزنی هایی برای انتخاب افراد صورت گیرد اما آن شب نیز عده ای با شنیدن نقطه نظرات بدون تعارف حسیبی دلخور شدند و نشست را ترک کردند تا مشکلات این بلوک تداوم داشته باشد.

به هر صورت روز گذشته حسیبی در جلسه مجمع بلوک شرکت کرد تا نشانه ای از توافقات صورت گرفته برای انتخاب هیئت مدیره A2‌ بدست آید. بی تردید حضور رئیس هیئت مدیره مرکزی اکباتان در جلسه مجمع دیروز بدون دلیل نبوده و به احتمال زیاد قدیمی ترهای بلوک توانسته اند بر روی فرد مورد به یک جمع بندی مناسب برسند. گفتنی است در جلسات پیشین به رغم دعوت های چند باره بازهم حسیبی عدم حضور را ترجیح می داد.  

بلوک A2 یکی از پیشگامان توسعه و آبادانی شهرک اکباتان بوده است اما طی یکسال و نیم اخیر حال و روز خوشی را سپری نکرده است. از قطع درختان بلوک تا نقش بستن مهر هیئت مدیره در پای فراخوان نشست انتخاباتی،‌ گوشه هایی از کارهای صورت گرفته می باشد که موجبات نارضایتی ساکنین را فراهم آورده است و حالا به نظر می رسد پیشکستوتان در تکاپوی جبران مافات قرار گرفته اند.

منتشر شده در شنبه 20 شهريور 1395       کد خبر : 4839
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح