حضور عضو شورای شهر تهران در جلسه ناحیه قدس

حضور عضو شورای شهر تهران در جلسه ناحیه قدس

روز شنبه ای که گذشت جلسه شجره طیبه بسیج در منطقه 5 تهران که اختصاص به نمایندگان ناحیه مقاومت قدس در امناء 29 محله این منطقه دارد برگزار شد.

در این جلسه که میزبان ناحیه مقاومت بسیج قدس بود میهمانان ویژه ای همچون دکتر مرتضی طلائی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری ها و عضو شورای شهر تهران و همینطور سید مازیار علوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 5 تهران حضور داشتند.

در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار جواد عبیری، فرمانده ناحیه مقاومت قدس ضمن خیر مقدم گزارشی از جلسات منظم و نوبه ای نمایندگان بسیج در شوراها و و الزامات و انتظارات مورد نظر بسیج را در رسیدن به هدف عالیه این نهاد مقدس را در ایجاد «محلات تراز» انقلاب اسلامی برشمرد. وی همچنین محوریت مساجد را در اداره محلات نکته ی مهمی برشمرد.

عبیری همچنین افزود: اگر توانستیم با مشارکت جمیع موثر محله نیازها و مشکلات را حل نماییم توانسته ایم مشارکت اجتماعی را تحقق بخشیده و قدمی در راستای تشکیل جامعه اسلامی برداشته و زمینه ساز تحقق محلاتی با ایده آل انقلابی و اسلامی باشیم. 

همچنین در ادامه دکتر طلایی نیز نقطه نظرات خود را در جمع حاضرین مطرح و پس از آن سید روح ا... علوی نیا دبیر نمایندگان شجره طیبه بسیج محلات نیز گزارشی مبسوط از جلسات و گزارش های ماهانه نمایندگان و همینطور میزان مشارکت و تأثیرگذاری در محلات بیان نمود. 

علوی نیا نقشه و هدف گذاری ناحیه قدس را کمک به رفع مشکلات محلی با ظرفیت بسیج و تحقق انتظارات فرماندهی ناحیه در ایجاد محلات تراز انقلاب اسلامی و توسعه تفکر اسلامی و انقلابی برشمرد.

در پایان جلسه ضمن تبادل نظر میان اعضاء فرماندهی ناحیه قدس ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و هم افزایی شهرداری منطقه 5 و بالاخص شهردار منطقه مهندس اسدی و معاونت فرهنگی اجتماعی برادر علوی از نمایندگان شجره طیبه با لوح سپاس تقدیر گردید.

در ادامه گزارش تصویری این نشست آمده است. 

منتشر شده در سه شنبه 23 شهريور 1395       کد خبر : 4861
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح