شهردار منطقه 5 به کدام ساز شورایاران اکباتان ...؟!

شهردار منطقه 5 به کدام ساز شورایاران اکباتان ...؟!

در حالیکه پیش از این شورایاران شهرک اکباتان همراه با سایر اعضای امناء نسبت به جا به جایی سرای محله ابراز تمایل کرده بودند حالا در مصوبه ای جدید به کل نظرشان عوض شده است!

در متن مصوبه شورایاران شهرک اکباتان که در آخرین جلسه آنها یعنی 20 شهریور به تصویب رسیده آمده است: «با توجه به اعلام شهرداری مبنی بر تبدیل سرای محله فعلی به مکان تجاری و انتقال سرای به مغازه های اطراف میدان بسیج اعضاء با اکثریت 6 نفر حاضر رأی به نوسازی سرا داده و بازگرداندن مغازه های یاد شده را به فضای سبز تصویب نمودند».

این مصوبه در حالی است که طی تنها 3 هفته پیش شورایاران در قالب امناء اکباتان نامه ای را امضاء کرده بودند که در متن آن خواستار واگذاری مکان سرای محله جدید با «تجهیزات کامل» بودند. متن نامه مذکور به این شرح است:

ریاست محترم شهرداری منطقه 5، جناب آقای مهندس اسدی

احتراما به استحضار می رساند امضاء کنندگان ذیل اعضای هیئت امناء شهرک اکباتان و مدیریت محله در جریان انتقال سرای محله به دور میدان بسیج بوده و خواستار واگذاری آن با تجهیزات کامل طبق نیاز تعریف شده می باشیم. خواهشمند است اقدام مقتضی مبذول فرمایید.

به هر روی این تغییر نظر عجیب و «یکهویی» در وهله نخست نشان از عدم وجود مستندات عمیق در انجام تصمیم گیری ها است که این مسئله بی شک به بی اعتباری شورایاری شهرک اکباتان دامن خواهد زد و قطعا شهرداری نیز زین پس بدون توجه به خواسته های نمایندگان محلی برنامه های خود را پیاده خواهد کرد. باید بدون تعارف پذیرفت که مصوبه مورد نظر با هر هدفی به رشته تحریر درآمده نشان از بی تدبیری دارد چون عملا ناقض درخواستی است که خود دوستان آن را مطرح کرده اند.

گفتنی است نامه اول امناء اکباتان که تصویر آن در ادامه آمده است در حال حاضر تحویل شهرداری ناحیه 6 شده است و حالا تکلیف مصوبه جدید معلوم نیست که به کجا ختم خواهد شد.

توضیح مهم اینکه به غیر از الهه تیرا که در مقابل نامش به جای امضاء جمله «تا تجهیز کامل نظری ندارم کما اینکه همان هزینه گزاف صرف سرا شود قابل استفاده خواهد بود»، به چشم می خورد سایر شورایاران اکباتان یعنی هموطن، تبریزی، ایمانی، محمودی، سرآبادانی و رهنما در لیست امضاء کنندگان هستند.

منتشر شده در چهارشنبه 24 شهريور 1395       کد خبر : 4863
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح